Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Vil du fortelle hva du gjorde og om du ble fornøyd/glad du gjorde det? Har lyst å ta silikon og operere nesen (alltid vært misfornøyd ) men usikker pga redd for komplikasjoner, at resultatet ikke blir bra, at det er bortkastet penger osv. Anonymous poster hash: f21c7...3a4
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Har tatt buk plastikk, hvor magemuskler ble sydd. Dette ble dekt, da det var av helsemessige årsaker. Ble fornøyd, men ikke helt 100%. Navlen er litt feil plassert, og jeg synes de kunne strammet litt mer. Men uansett mye mer fornøyd enn før. Så har jeg tatt silikon, har alltid hatt fantastiske pupper, men mistet de etter siste barnet. Nå er det vel 7 år siden, og nå er de så naturlige, og til og med kjæresten min klarer ikke å kjenne silikonet. De hopper, og er helt myke, nå har de startet å sige litt og. Så ser veldig naturlig ut, og jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med resultatet. Men jeg tror jeg var heldig, for har flere venninner som har tatt, og vi er alle enige om at mitt resultat ble best. Men det kan være fordi jeg hadde fantastiske pupper fra før, måtte bare fylle de opp igjen. For føler jeg bare fikk tilbake de puppene jeg hadde. Anonymous poster hash: 6a5a2...83b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Tok silikon da jeg var 24, 14 år siden. Har ikke angret et sekund! Ett av de beste investeringene jeg har gjort. Har veldig lyst til å ta nesen også, men jeg er litt pingle når det kommer til ansiktet I TILFELLE det skulle bli mislykket. Men hadde jeg fått en garanti på at det hadde blitt bra hadde jeg kjørt på! Anonymous poster hash: 429f7...723
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Jeg har hatt øyelokkoperasjon - altså fjernet hud på øyelokkene. Jeg fikk det dekket pga det dekket litt for synet. Jeg er veldig fornøyd, og hadde nok snart gjort det privat hvis jeg ikke hadde fått det dekket. jeg har alltid hatt lyst til å operere nesen, men tør ikke siden jeg har hørt at det er så fryktelig vondt Anonymous poster hash: 34f35...59e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Jeg vurderte i noen år å ta heise opp brystene og dermed også redusere dem noe. Jeg har imidlertid kommet til at jeg ikke er villig til å ta risikoen en slik unødvendig operasjon innebærer. Silikon har jeg sett altfor mange alvorlige komplikasjoner av, så det kunne ikke falt meg inn å ta! Anonymous poster hash: 51f38...d80
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Full BP Sying av magemuskler Øvre øyelokk Fornøyd Anonymous poster hash: 7353a...879
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 Full BP Sying av magemuskler Øvre øyelokk Fornøyd Anonymous poster hash: 7353a...879 Hva er BP? Anonymous poster hash: 34f35...59e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Fjernet en vorte på fingeren en gang. Gjelds det? Anonymous poster hash: b199c...c03
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Vil du fortelle hva du gjorde og om du ble fornøyd/glad du gjorde det? Har lyst å ta silikon og operere nesen (alltid vært misfornøyd ) men usikker pga redd for komplikasjoner, at resultatet ikke blir bra, at det er bortkastet penger osv. Anonymous poster hash: f21c7...3a4 Akkurat dette jeg også har tenkt å gjøre, om jeg noen gang skulle finne på det Anonymous poster hash: 8119b...650
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Brystreduksjon grunnet rygg- og nakkesmerter. Delvis fornøyd, men må operere en gang til for at det skal bli slik jeg ønsker. Anonymous poster hash: 3ccae...e3a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 Har tatt silikon, og reopererte de etter to barn og kapseldannelse som kom etter amming (fikk enormt mye melk). Veldig fornøyd. Tenker ikke over at det er silikon, de er liksom mine. Føler meg fin i alle klær, bikini osv. Har ikke tatt mye, vil ikke si jeg har store pupper, men fine til min kropp. Operasjonen gikk veldig bra, eneste minuset var at jeg ikke kunne trene de påfølgende månedene. Det var hardt. Har også fjernet åreknuter på begge ben fra ankel til lyske. Fikk dette dekket. Anonymous poster hash: 655c1...03f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 Full BPSying av magemusklerØvre øyelokkFornøyd Anonymous poster hash: 7353a...879 Hva er BP? Anonymous poster hash: 34f35...59e Buk plastikk Anonymous poster hash: 7353a...879
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #13 Skrevet 17. februar 2016 har tatt bukplastikk, silikon og redusert kjønnsleppene. både for og ulemper med alt. bukplastikken hadde jeg nok ikke tatt om jeg viste om alle komplikasjoner, arrdannelser osv. at det skulle være så ille etterpå. silikon angrer jeg ikke et sekund på, men var veldig smertefult. det var forsåvidt alle 3 opr. den siste husker jeg ikke for det er så mange å siden, men har angret litt siden jeg synes legen tok litt mye. Anonymous poster hash: 6320a...1cc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #14 Skrevet 17. februar 2016 Full BP Sying av magemuskler Øvre øyelokk Fornøyd Anonymous poster hash: 7353a...879 Hva er BP? Anonymous poster hash: 34f35...59e har du sydd magemusklene? Hvordan var det etterpå? Hadde du en pølse som bulet ut når du tok situps? Jeg vurderer det, men er usikker... Anonymous poster hash: 6320a...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå