Gå til innhold

Er dette riktig?bolig andel....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer eide hus 100%.Jeg skulle få overført halvparten på meg og i annonsen står det: andel av(adressen) er overdradd for kr(også står halve verdien av beløpet da)til ola og kari.Hvem eier resten???😅

 

Anonymous poster hash: 1ece9...c60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banken...? 



Anonymous poster hash: 292fb...9aa
Skrevet

Dere eier hver deres andel.

 

Anonymous poster hash: af12a...49f

Skrevet

Det hørtes feil ut. Andel av bolig er overført for kr (hele beløpet) fra ola til kari. Skal det vel stå?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når eksen min fikk huset på seg sto hele min del oppført

Skrevet

Ja lurte på det, folk spør pm han har kjøpt hus hos seg selv😂Hva skal være riktig?vi eier da ikke bare halve huset sammen🙈

 

Anonymous poster hash: 1ece9...c60

Skrevet

For meg virker det da som han eier 50% alene og de resterende 50% eier dere sammen? Men det blir jo feil for da blir hans eierandel 75% og din 25%.

Halve beløpet skal vel kun overdras til ditt navn.

Skrevet

Jeg får ringe i morgen å høre.......😳

 

Anonymous poster hash: 1ece9...c60

Skrevet

Samboer prøver å lure deg! 😏

 

Anonymous poster hash: 9d1a0...464

Skrevet

Haha nei, vi skreiv under i banken og fikk veiledning, men han syntes også dette så feil ut...

 

Anonymous poster hash: 1ece9...c60

Skrevet

Samboer eide hus 100%.Jeg skulle få overført halvparten på meg og i annonsen står det: andel av(adressen) er overdradd for kr(også står halve verdien av beløpet da)til ola og kari.Hvem eier resten???

 

Anonymous poster hash: 1ece9...c60

 

 

Skal eige av hus skrives i penger er det ikkje 50/50 Da på papiret.

 

Anonymous poster hash: ac687...f67

Skrevet

 

Samboer eide hus 100%.Jeg skulle få overført halvparten på meg og i annonsen står det: andel av(adressen) er overdradd for kr(også står halve verdien av beløpet da)til ola og kari.Hvem eier resten???

 

Anonymous poster hash: 1ece9...c60

 

 

Skal eige av hus skrives i penger er det ikkje 50/50 Da på papiret.

 

Anonymous poster hash: ac687...f67

 

Tenker er det lånepapir du har signert under ? Da er ikkje du eigar av huset i det heile tatt.

 

Anonymous poster hash: ac687...f67

Skrevet

Nå eier han 75% og du 25%, tenker jeg.

Skjøtet er fyllt feil ut ?

 

Anonymous poster hash: 40578...4fc

Skrevet

Hva mener du med at jeg ikke er eier?de fleste har vell litt i lån?😳skjøtet står det 50/50

 

Anonymous poster hash: 1ece9...c60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...