Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Samboer eide hus 100%.Jeg skulle få overført halvparten på meg og i annonsen står det: andel av(adressen) er overdradd for kr(også står halve verdien av beløpet da)til ola og kari.Hvem eier resten???😅 Anonymous poster hash: 1ece9...c60
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Banken...? Anonymous poster hash: 292fb...9aa
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Dere eier hver deres andel. Anonymous poster hash: af12a...49f
Anyne Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Det hørtes feil ut. Andel av bolig er overført for kr (hele beløpet) fra ola til kari. Skal det vel stå?
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Når eksen min fikk huset på seg sto hele min del oppført
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Ja lurte på det, folk spør pm han har kjøpt hus hos seg selv😂Hva skal være riktig?vi eier da ikke bare halve huset sammen🙈 Anonymous poster hash: 1ece9...c60
Gemini77 Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 For meg virker det da som han eier 50% alene og de resterende 50% eier dere sammen? Men det blir jo feil for da blir hans eierandel 75% og din 25%. Halve beløpet skal vel kun overdras til ditt navn.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Jeg får ringe i morgen å høre.......😳 Anonymous poster hash: 1ece9...c60
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Samboer prøver å lure deg! 😏 Anonymous poster hash: 9d1a0...464
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Haha nei, vi skreiv under i banken og fikk veiledning, men han syntes også dette så feil ut... Anonymous poster hash: 1ece9...c60
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 Samboer eide hus 100%.Jeg skulle få overført halvparten på meg og i annonsen står det: andel av(adressen) er overdradd for kr(også står halve verdien av beløpet da)til ola og kari.Hvem eier resten??? Anonymous poster hash: 1ece9...c60 Skal eige av hus skrives i penger er det ikkje 50/50 Da på papiret. Anonymous poster hash: ac687...f67
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 Samboer eide hus 100%.Jeg skulle få overført halvparten på meg og i annonsen står det: andel av(adressen) er overdradd for kr(også står halve verdien av beløpet da)til ola og kari.Hvem eier resten??? Anonymous poster hash: 1ece9...c60 Skal eige av hus skrives i penger er det ikkje 50/50 Da på papiret. Anonymous poster hash: ac687...f67 Tenker er det lånepapir du har signert under ? Da er ikkje du eigar av huset i det heile tatt. Anonymous poster hash: ac687...f67
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #13 Skrevet 15. februar 2016 Nå eier han 75% og du 25%, tenker jeg. Skjøtet er fyllt feil ut ? Anonymous poster hash: 40578...4fc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #14 Skrevet 15. februar 2016 Hva mener du med at jeg ikke er eier?de fleste har vell litt i lån?😳skjøtet står det 50/50 Anonymous poster hash: 1ece9...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå