Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Må en spise frokost? Vist jeg ikke spiser så sparer jeg litt kalorier. Er ikke så sulten og klarer meg fint fram til lunch, ikke spiser jeg noe mer til lunch , enn hva jeg gjør om jeg spiser frokost. Anonymous poster hash: 43cde...5ff
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Det er absolutt ikke anbefalt. Du bør få igang forbrenningen om morgenen. Det er anbefalt å spise mer enn 50% av kalorimengden før middag. Du bør også prøve å holde blodsukkeret jevnt, og det er umulig uten frokost. Men det trenger ikke være så mye hvis du ikke har matlyst, hva med en smoothie? Anonymous poster hash: b03fc...628
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Må en spise frokost? Vist jeg ikke spiser så sparer jeg litt kalorier. Er ikke så sulten og klarer meg fint fram til lunch, ikke spiser jeg noe mer til lunch , enn hva jeg gjør om jeg spiser frokost. Anonymous poster hash: 43cde...5ff Ikke den smarteste kniven I skuffen... Anonymous poster hash: 9524e...9f6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Må en spise frokost? Vist jeg ikke spiser så sparer jeg litt kalorier. Er ikke så sulten og klarer meg fint fram til lunch, ikke spiser jeg noe mer til lunch , enn hva jeg gjør om jeg spiser frokost. Anonymous poster hash: 43cde...5ff Ikke den smarteste kniven I skuffen... Anonymous poster hash: 9524e...9f6 😂😂😂 Du ser det ikke selv?😂😂😂 Hysterisk morsomt når noen skal 'ta' andre og ender opp med å røpe seg selv. Takk for dagens beste så langt👏👏 Anonymous poster hash: 01418...d96
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Frokosten bør være dagens største måltid. Måltidene skal være som en V-kropp, ikke som en A-kropp, hvis du ser for deg at det står frokost øverst, så lunsj, middag og evt kveldsmat nederst på overkroppen. Anonymous poster hash: 85a9d...438
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Å slanke seg handler like mye om å få i seg det du skal av kalorier, som å droppe et måltid bare for å få i deg mindre. Frokost trenger du for å starte forbrenningen, og derfor ikke anbefalt å hoppe over denne bare for å "spare kalorier". Det taper du igjen på å vente til lunsj. Anonymous poster hash: 74e88...30e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 Jo, du kan fint droppe frokosten. Se artikkel på forskning.no: http://forskning.no/mat-og-helse-slanking/2015/01/den-beste-slankekuren-er-lage-din-egen-diett-dropp-frokosten-med-god Finnes artikler om temaet hos blant annet Aftenposten og NRK også. Anonymous poster hash: 3c154...13c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Takk for svar😊 Anonymous poster hash: 43cde...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå