Gå til innhold

Droppe frokost på slankekur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må en spise frokost? Vist jeg ikke spiser så sparer jeg litt kalorier. Er ikke så sulten og klarer meg fint fram til lunch, ikke spiser jeg noe mer til lunch , enn hva jeg gjør om jeg spiser frokost.

Anonymous poster hash: 43cde...5ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt ikke anbefalt. Du bør få igang forbrenningen om morgenen. Det er anbefalt å spise mer enn 50% av kalorimengden før middag. Du bør også prøve å holde blodsukkeret jevnt, og det er umulig uten frokost. Men det trenger ikke være så mye hvis du ikke har matlyst, hva med en smoothie?

Anonymous poster hash: b03fc...628

Skrevet

Må en spise frokost? Vist jeg ikke spiser så sparer jeg litt kalorier. Er ikke så sulten og klarer meg fint fram til lunch, ikke spiser jeg noe mer til lunch , enn hva jeg gjør om jeg spiser frokost.

Ikke den smarteste kniven I skuffen...

Anonymous poster hash: 9524e...9f6

Skrevet

Ikke den smarteste kniven I skuffen...

Anonymous poster hash: 9524e...9f6

😂😂😂

Du ser det ikke selv?😂😂😂

Hysterisk morsomt når noen skal 'ta' andre og ender opp med å røpe seg selv.

Takk for dagens beste så langt👏👏

Anonymous poster hash: 01418...d96

Skrevet

Frokosten bør være dagens største måltid.

Måltidene skal være som en V-kropp, ikke som en A-kropp, hvis du ser for deg at det står frokost øverst, så lunsj, middag og evt kveldsmat nederst på overkroppen.

Anonymous poster hash: 85a9d...438

Skrevet

Å slanke seg handler like mye om å få i seg det du skal av kalorier, som å droppe et måltid bare for å få i deg mindre. Frokost trenger du for å starte forbrenningen, og derfor ikke anbefalt å hoppe over denne bare for å "spare kalorier". Det taper du igjen på å vente til lunsj.

Anonymous poster hash: 74e88...30e
Skrevet

Takk for svar😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...