Gå til innhold

Noen som har erfaring med Airbnb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har prøvd det?

Tenker da et helt hjem, vi er to voksne, ett barn på 6år og baby 6mnd.

Anonymous poster hash: 3368c...1e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Vi leide leilighet i København i sommer og bor akkurat nå i en leilighet i hjembyen vår mens vi pusser opp i vårt eget hjem. Vi er kjempefornøyde. 😊👍

Anonymous poster hash: a7210...0d9

Skrevet

Jepp. I Barcelona. Var på jentetur. Funket greit. Følte det var veldig trygt. Utleier får ikke pengene før etter man har ankommet,- så i forhold til at andre folk bor der/kommer for og bo der er lik null. Sjekker man mulighet for avbestilling og evt pris og betale for det,- så er det veldig kjekt. Noen godtar avbestilling kort tid i forveien, andre vil gjerne ha god margin på dette,- evt de tar en liten sum for sen avbestilling.

Man betaler ved bestilling men AIRbnb beholder pengene til dagen etter ankomst,- så hvis det er noe tull kan man kontakte de og si fra,- og utleier får ikke betalt....Genialt! Og når flere familier/par kan dele på en leilighet,- kan man unne seg noe fint og sentralt,- uten at det koster skjorta: Vi var 10 personer og totalprisen 4 netter var 12000 for veldig fin leilighet kjempesentralt. Ble ikke mye på hver av oss det. For familier er det ofte ikke like mye og spare vs hotell,- men det faktum at man kan lage middag/lunsj selv og ikke være avhengig av og spise ut,- er jo gjerne deilig med små, kresne barn :)

Anonymous poster hash: 49ab1...96f
Skrevet

Ja, to ganger. Et hus utenfor Kristiansand med mann og barn, og en liten leilighet i Chania for bare oss voksne. Strålende fornøyd begge gangene.

Skrevet

Ja, prøvd det i Dubai, Kroatia og Serbia. Har vært helt supert hver gang. Vi er en familie på fire.

Anonymous poster hash: fb3cb...4d9
Skrevet

Tenkte på i Bergen da vi skal i konfirmasjon.hotell med frokost koster 3500 og leilighet koster 2700.

Anonymous poster hash: 3368c...1e9

Skrevet

Ja, i Gdansk og i Stavanger. Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 0430e...1eb

Skrevet

Vet og flere som er fornøyde, men jeg er skeptisk.

Overvåkning f.eks.

Anonymous poster hash: 04487...7da

Skrevet

Vet og flere som er fornøyde, men jeg er skeptisk.

Overvåkning f.eks.

Anonymous poster hash: 04487...7da

Av alle ting jeg var bekymret for, så har aldri den der streifet meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...