Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Som har prøvd det? Tenker da et helt hjem, vi er to voksne, ett barn på 6år og baby 6mnd. Anonymous poster hash: 3368c...1e9
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Ja. Vi leide leilighet i København i sommer og bor akkurat nå i en leilighet i hjembyen vår mens vi pusser opp i vårt eget hjem. Vi er kjempefornøyde. 😊👍 Anonymous poster hash: a7210...0d9
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Jepp. I Barcelona. Var på jentetur. Funket greit. Følte det var veldig trygt. Utleier får ikke pengene før etter man har ankommet,- så i forhold til at andre folk bor der/kommer for og bo der er lik null. Sjekker man mulighet for avbestilling og evt pris og betale for det,- så er det veldig kjekt. Noen godtar avbestilling kort tid i forveien, andre vil gjerne ha god margin på dette,- evt de tar en liten sum for sen avbestilling. Man betaler ved bestilling men AIRbnb beholder pengene til dagen etter ankomst,- så hvis det er noe tull kan man kontakte de og si fra,- og utleier får ikke betalt....Genialt! Og når flere familier/par kan dele på en leilighet,- kan man unne seg noe fint og sentralt,- uten at det koster skjorta: Vi var 10 personer og totalprisen 4 netter var 12000 for veldig fin leilighet kjempesentralt. Ble ikke mye på hver av oss det. For familier er det ofte ikke like mye og spare vs hotell,- men det faktum at man kan lage middag/lunsj selv og ikke være avhengig av og spise ut,- er jo gjerne deilig med små, kresne barn Anonymous poster hash: 49ab1...96f
Mandala Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Ja, to ganger. Et hus utenfor Kristiansand med mann og barn, og en liten leilighet i Chania for bare oss voksne. Strålende fornøyd begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Ja, prøvd det i Dubai, Kroatia og Serbia. Har vært helt supert hver gang. Vi er en familie på fire. Anonymous poster hash: fb3cb...4d9
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Tenkte på i Bergen da vi skal i konfirmasjon.hotell med frokost koster 3500 og leilighet koster 2700. Anonymous poster hash: 3368c...1e9
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 Ja, i Gdansk og i Stavanger. Veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 0430e...1eb
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Vet og flere som er fornøyde, men jeg er skeptisk. Overvåkning f.eks. Anonymous poster hash: 04487...7da
Mandala Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Vet og flere som er fornøyde, men jeg er skeptisk. Overvåkning f.eks. Anonymous poster hash: 04487...7da Av alle ting jeg var bekymret for, så har aldri den der streifet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå