Gå til innhold

Sykehusbarnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier de å ha opptak året rundt? Har forstått det slik at ansatte ved sykehuset har prioritet. Men betyr det at det er større sjanse for å få plass ellers i året når man er ansatt ved tilhørende sykehus?

Anonymous poster hash: 00151...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier de å ha opptak året rundt? Har forstått det slik at ansatte ved sykehuset har prioritet. Men betyr det at det er større sjanse for å få plass ellers i året når man er ansatt ved tilhørende sykehus?

Anonymous poster hash: 00151...a4a

Der jeg har jobbet er prioriteringen etter skjønn. De fleste som fikk plass var leger i høye stillinger,men det skjedde også at andrenpersonalgrupper fikk plass om det lå an til at det ble svært få barn i et årskull etc. 

Anonymous poster hash: cfeaf...bbd

Skrevet

I min sykehusbhg er det løpende opptak så lenge det er ledig plass

Anonymous poster hash: 074db...7fd

Skrevet

Der jeg har barnet mitt er det løpende opptak så lenge det er plass, men det gjelder vel alle barnehager? Forskjellen er vel at i en ansatt ansattbarnehage er det litt større sjans for at det blir ledig, i og med at yngre leger av og til må flytte på seg i forbindelse med spesialiseringen, det blir ikke bare ledig når barna begynner på skolen eller vanlig flytting, som i andre barnehager.

Det er imidlertid ikke bare leger som har barn i den barnehagen jeg kjenner til, da, men det er stor overvekt av foreldre med legebakgrunn.

Anonymous poster hash: d02e1...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...