Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Pleier de å ha opptak året rundt? Har forstått det slik at ansatte ved sykehuset har prioritet. Men betyr det at det er større sjanse for å få plass ellers i året når man er ansatt ved tilhørende sykehus? Anonymous poster hash: 00151...a4a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Pleier de å ha opptak året rundt? Har forstått det slik at ansatte ved sykehuset har prioritet. Men betyr det at det er større sjanse for å få plass ellers i året når man er ansatt ved tilhørende sykehus? Anonymous poster hash: 00151...a4a Der jeg har jobbet er prioriteringen etter skjønn. De fleste som fikk plass var leger i høye stillinger,men det skjedde også at andrenpersonalgrupper fikk plass om det lå an til at det ble svært få barn i et årskull etc. Anonymous poster hash: cfeaf...bbd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 I min sykehusbhg er det løpende opptak så lenge det er ledig plass Anonymous poster hash: 074db...7fd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Der jeg har barnet mitt er det løpende opptak så lenge det er plass, men det gjelder vel alle barnehager? Forskjellen er vel at i en ansatt ansattbarnehage er det litt større sjans for at det blir ledig, i og med at yngre leger av og til må flytte på seg i forbindelse med spesialiseringen, det blir ikke bare ledig når barna begynner på skolen eller vanlig flytting, som i andre barnehager. Det er imidlertid ikke bare leger som har barn i den barnehagen jeg kjenner til, da, men det er stor overvekt av foreldre med legebakgrunn. Anonymous poster hash: d02e1...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå