Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Har drukket en kopp kaffe hver dag gjennom svangerskapet til nå. Plutselig har jeg fått s gæli til avsmak for kaffen. Stoler veldig på at kroppen min er fornuftig når den sier fra om slikt når jeg er gravid. Men, nysgjerrig, hvorfor? Hvorfor akkurat nå? Anonymous poster hash: 60d8b...edc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 For mye kaffe er uansett gift for deg. Så bare vær glad for det. Rart at det skjedde nå ja. Aner ikke hvorfor Anonymous poster hash: d64d6...7bc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 For mye kaffe er uansett gift for deg. Så bare vær glad for det. Rart at det skjedde nå ja. Aner ikke hvorfor Anonymous poster hash: d64d6...7bc Jau, helt ok altså! Men aldri blitt kvalm eller reagert på mat såpass sent i svangerskapet før... Hi Anonymous poster hash: 60d8b...edc
Liljekonvall<3 Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 For mye kaffe er uansett gift for deg. Så bare vær glad for det. Rart at det skjedde nå ja. Aner ikke hvorfor Anonymous poster hash: d64d6...7bc Jau, helt ok altså! Men aldri blitt kvalm eller reagert på mat såpass sent i svangerskapet før... Hi Anonymous poster hash: 60d8b...edc Jeg har det akkurat sånn selv! Aner ikke hvorfor. Har alltid tatt den ene koppen før frokost, men nå smaker den grusomt. Straks 33 uker..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 For mye kaffe er uansett gift for deg. Så bare vær glad for det. Rart at det skjedde nå ja. Aner ikke hvorfor Anonymous poster hash: d64d6...7bc Jau, helt ok altså! Men aldri blitt kvalm eller reagert på mat såpass sent i svangerskapet før... Hi Anonymous poster hash: 60d8b...edc Jeg har det akkurat sånn selv! Aner ikke hvorfor. Har alltid tatt den ene koppen før frokost, men nå smaker den grusomt. Straks 33 uker.. Aaaaaaa savner lysta på kaffe. Hi Anonymous poster hash: 60d8b...edc
Gustav Klitt Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Sånn var det for meg også. Lysten kom tilbake timer etter fødsel. Den første koppen post partum var nydelig!
Liljekonvall<3 Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 For mye kaffe er uansett gift for deg. Så bare vær glad for det. Rart at det skjedde nå ja. Aner ikke hvorfor Anonymous poster hash: d64d6...7bc Jau, helt ok altså! Men aldri blitt kvalm eller reagert på mat såpass sent i svangerskapet før... Hi Anonymous poster hash: 60d8b...edc Jeg har det akkurat sånn selv! Aner ikke hvorfor. Har alltid tatt den ene koppen før frokost, men nå smaker den grusomt. Straks 33 uker..Aaaaaaa savner lysta på kaffe. Hi JAH! Våkner jo ikke skikkelig!! 😆 Anonymous poster hash: 60d8b...edc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Sånn var det for meg også. Lysten kom tilbake timer etter fødsel. Den første koppen post partum var nydelig! Det gledes!! <3 :-D Anonymous poster hash: 60d8b...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå