Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Jeg startet i ny jobb sep 2014, ca 1,5 år siden. Jeg mistrives veldig. Ble faktisk sykmeldt en periode i fjor pga angsanfall. Hadde en fin dialog med lederen min. Han hadde forståelse for mine punkter og han hadde en del forslag selv for å gjøre ting bedre. Nå er det på'n igjen.. De setter meg i akkurat samme situasjon enda en gang. Jeg vil så gjerne at det skal fungere, men når ting bare sklir tilbake selv etter sykemelding og slik jeg ser det en konstruktiv dialog føler jeg for å bare gi opp og se meg om etter en ny jobb. Men er det tidlig å gi opp etter 1,5 år? Har bare hatt en jobb før i ca 10 år. Er ingeniør så ikke flust av jobber for tiden heller.. Råd? Anonymous poster hash: f5273...f21
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Da søker du på nye jobber og beholder nåværende til du har fått ny. Anonymous poster hash: b2f79...a9c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 At du har hatt den forrige jobben i 10 år gir deg stort spillerom framover. 1,5 år i din nye jobb er mer enn nok når det begynner å gå utover helsa di. Helsa foran jobben😉 Anonymous poster hash: aab9c...6aa
TPK Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Det er ikke for tidlig nei! Jeg hadde nok ikke holdt ut mer enn max 6 mnd hvis jeg mistrivdes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå