Gå til innhold

Utsettes operasjon ved forkjølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal ta en operasjon og legges i narkose om noen dager. Problemet er bare at han er forkjølet og hoster (slik han gjerne er mesteparten av vinterhalvåret). Utsettes operasjoner ved forkjølelse eller er det bare ved sykdom med feber operasjoner utsettes? Noen som vet?

Anonymous poster hash: b09b8...e29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det utsettes om narkose kan bli farlig pga forkjølelsen/ hosten.

Anonymous poster hash: 12022...228

Skrevet

Ja de gjør det, men ring sykehuset og snakk med dem siden de vet best angående dette.

Skrevet

Takk for svar. Tenker jeg ser det an til dagen før. Er vi heldige så er han frisk igjen til da.

Skrevet

Ved bare neseforkjølelse er det ikke sikkert de utsetter operasjonen. Jeg anbefaler deg å ringe sykehuset og snakke med anestesi / operatør, slik at de kan ta avgjørelsen. Gjør det gjerne i dag, slik at om hvis de velger å utsette operasjonen, så har de mulighet til å få inn en ny pasient.

Lykke til med operasjonen til sønnen din.

Anonymous poster hash: 0bcf0...fa3
Skrevet

Ved bare neseforkjølelse er det ikke sikkert de utsetter operasjonen. Jeg anbefaler deg å ringe sykehuset og snakke med anestesi / operatør, slik at de kan ta avgjørelsen. Gjør det gjerne i dag, slik at om hvis de velger å utsette operasjonen, så har de mulighet til å få inn en ny pasient.

Han er vel ikke snørrete, tror jeg. Kun hoste. Utsetter de da?

Skrevet

Han er vel ikke snørrete, tror jeg. Kun hoste. Utsetter de da?

Ring sykehuset å spør.

Hvorfor spør du her når ingen kan svare deg.

Anonymous poster hash: d9f40...caa

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Helseskadelig råd er fjernet fra tråden! Ellers anbefaler jeg at du tar kontakt med sykehuset for å få en vurdering av situasjonen. Ingen her inne kan gi råd rundt dette temaet.

JW, brukermoderator

Skrevet

Ring sykehuset og hør med dem, syns det er dårlig gjort og dra dette ut i det lengste, med tanke på at om din sønn ikke kan opereres så mister andre muligheten. tenk litt på andre oppi det hele også. skjønner at du virkelig ønsker denne operasjonen for din sønn. men han vil jo få den igjen. og i mellomtiden kan noen andre som trenger plassen få den.

har jo mye å si hva som skal opereres, men der jeg jobbet ble det ofte utsatt, men vente tiden etterpå var ikke lang, men er greit for de som evt kan få plassen å få mer enn 12t på å organisere seg,

Anonymous poster hash: 5a214...7c8
Skrevet

Ring å hør, ta en sjekk hos en lege som kan lytte på lunger ol. Ikke sitt hjemme og spør oss. Og snørr el ei er ikke saken , det kommer ann på luftveier og lunger med tanke på anestesi og oksygen opptak osv. Som de andre sier la noen andre få anestesiplassen om sønnen din ikke kan så vær så snill sjekk det.

Anonymous poster hash: 12022...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...