Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Vi har nå fått utdelt denne undersøkelsen av barnehagen i papirform. Her skal vi fylle ut barnets navn og avdeling og levere på avdelingen. Skal ikke disse være anonyme? Er jo litt vanskelig å skrive hva man er misfornøyd med når vedkommende skal lese det selv? Anonymous poster hash: bfdc7...c98
Snøfnugget Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Oi så rart. Det gjør jo undersøkelsen mindre troverdig da mange vil velge å luke ut det negative. Barnehagen vil jo også få mindre utbytte av svarene. Men undersøkelsene både i min barnehage og sønnen min sin er anonyme ja.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Jo, de skal være anonyme. Jeg hadde tatt det opp med dem. Hadde ikke levert hvis den ikke var anonym. Anonymous poster hash: 6289b...84d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 De skryter av gode tilbakemeldinger og nå skjønner jeg jo hvorfor. Jeg kommer ikke til å levere med den begrunnelsen og kommer til å ta det opp. Bare lurte på hva som var vanlig. Anonymous poster hash: bfdc7...c98
Mamma_til_2 Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Her tar vi brukerundersøkelsene via nettet på kommunens nettside ( selv om bhg er privat)og alt er anonymt, så metoden din bhg bruker er shady!
Appelsinpiken Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Vi leverer anonymt, skrive kun hvilken avdeling vi har barn på. Har vi barn på flere avdelinger, så leverer vi et skjema per avdeling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå