Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 http://www.tv2.no/2015/05/04/underholdning/foreldre-og-barn/homofili/6879404 I at det blir uproblematisk med forholdet til biologisk mor når barnet blir eldre? Anonymous poster hash: af4a3...ebc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Dette har da ingenting med surrogati å gjøre! Anonymous poster hash: 13d33...614
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Dette har da ingenting med surrogati å gjøre! Anonymous poster hash: 13d33...614 Det har det faktisk, det finns flere tilfeller av at surogatmor også stiller med egget. Anonymous poster hash: af4a3...ebc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Har du sett dokumentaren? Den er ganske nydelig Jeg var veldig skeptisk før jeg så den, men jeg tror nok dette var riktig for denne familien. Han virker som en helt herlig pappa og jeg tror nok at den jenta vil få det bare godt. Jeg har inntrykk av at kvinnen vet hva hun har gjort for å si det slik, og at dette er en ordning som fungerer fint. Hvordan det går i fremtiden er vanskelig å si, men mye vil nok avhenge av oppveksten til barnet og hvordan dette blir håndtert innad i familien. Jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skal gå bra. Anonymous poster hash: d9622...2e2
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Jeg tror dette opplegget kan fungere for noen, men at det er vanskelig å si for det enkelte barn. Men du kan ikke garantere en ukomplisert relasjon til dine foreldre uansett hvordan du vokser opp. (Og så tror jeg den biologiske moren her er mer enn litt spesiell, ut fra tidligere intervjuer jeg har sett med henne. Det er mulig det vil påvirke i negativ retning). Anonymous poster hash: 2ad26...753
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Det virker jo som om lille Konstanse har ganske oppegående og hyggelige foreldre, selv om moren dessverre ikke vil være mor for henne. Sånnsett har hun det bedre og har et bedre utgangspunkt enn mange andre barn her til lands. Jeg vokste selv opp med en alvorlig psykisk syk mor. Det unner jeg ingen. Jeg mener likefullt at det beste for et barn er å ha en stabil og trygg og god mor OG far til stedet under oppveksten. Som har det bra sammen også. Men i realiteten skjer ofte ikke det. Da finnes det mange verre eksempler enn dette. Anonymous poster hash: 1a17e...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå