Gå til innhold

Jakob Oftebro - hot or not?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har fått en liten crush altså 😉 Egentlig litt rart, siden han ligner veldig på faren, og han er jo nesten litt skummel... Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 64df4...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...Lilyhammer ødela sexapealen hans for evig for meg!

 

Anonymous poster hash: ba3d6...508

Skrevet

Veldig hot...



Anonymous poster hash: ea602...1ea
Skrevet

Jeg er altfor gammel for han, men mmm så hot han er!!

 

Anonymous poster hash: ebb38...5d8

Skrevet

Hot🌶

 

Anonymous poster hash: 741d1...8da

Skrevet

Hot

 

Anonymous poster hash: bc8ef...575

Skrevet

Tja.... Klarer ikke bestemme meg! Men utrolig god skuespiller!!

 

Anonymous poster hash: a58d2...68d

Skrevet

Hot. Oh so hot.

Se "Guldkysten" og "1864" for riktig å nyte ham.

 

Anonymous poster hash: 4f742...5f6

Skrevet

Synes absolutt ikke han er hot.. Har nok sammenheng med at jeg gikk på ungdomsskolen med han (Majorstua skole) og han var veldig kvisete på den tida. Og ikke akkurat så veldig hyggelig. Vet at begge deler er ganske vanlig når man går på ungdomsskolen (å være kvisete og ikke så hyggelig) men det har i allefall preget hva jeg synes om han fortsatt

 

Anonymous poster hash: 5e172...496

Skrevet

Synes absolutt ikke han er hot.. Har nok sammenheng med at jeg gikk på ungdomsskolen med han (Majorstua skole) og han var veldig kvisete på den tida. Og ikke akkurat så veldig hyggelig. Vet at begge deler er ganske vanlig når man går på ungdomsskolen (å være kvisete og ikke så hyggelig) men det har i allefall preget hva jeg synes om han fortsatt

 

Anonymous poster hash: 5e172...496

Huff, jeg har det sånn med Trond Espen Seim. Husker ham som litt sjølgod og ganske uinteressant i ungdommen.

 

Anonymous poster hash: 4f742...5f6

Skrevet

Hehe...Lilyhammer ødela sexapealen hans for evig for meg!

 

Anonymous poster hash: ba3d6...508

Enig! Jeg klarer han ikke etter Lillyhammer... :D

 

Anonymous poster hash: 9d0ee...443

Skrevet

Hot, og det mener jeg ikke om mange menn ;) 



Anonymous poster hash: a1846...419
Skrevet

Veldig hot! Til og med i Lillyhammer ;)



Anonymous poster hash: f99ff...195
Skrevet

Hot ja :-)

 

Anonymous poster hash: 4b938...01d

Skrevet

Se han i Birkebeinerene. Der er han HOT...



Anonymous poster hash: f9cd2...5cd
Skrevet

Not!

Det er noe med bryna hans... Han ser litt ut som om han har downs...

 

Anonymous poster hash: 9ff9d...f3d

Skrevet

Hot. Men hvorfor har han så ofte røde lepper? 🙈

 

Anonymous poster hash: 5e0fc...495

Skrevet

Not..

Ser lettere psykisk utviklingshemmet ut og er for lav..

 

Anonymous poster hash: cec86...c8d

Skrevet

Synes lillebroren Jonas er penere.

 

Anonymous poster hash: 7a69e...74e

Skrevet

Tror jeg har fått en liten crush altså Egentlig litt rart, siden han ligner veldig på faren, og han er jo nesten litt skummel... Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 64df4...880

 

 

Faren var jo ogs¨veldig pen som ung. Enig i at han er mer skummel nå!

 

Anonymous poster hash: c7493...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...