Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Er 167 cm og veier mellom 66 og 67 kilo nå. Har født 4 barn. Etter de tre siste fødslene har jeg fått ordentlige pupper, mellom C og D-cup. Før det har jeg hele livet slitt med en AA-cup og komplekser på grunn av det. Følte meg lite kvinnelig, ingenting satt pent på, selv om jeg hadde såkalt "modellkropp" ellers med tynne lange bein, flat mage osv. Nå har jeg litt love handles og "bump" på magen bestående av fett og overflødig hud. Har også litt fett under brystene. Hva hadde dere gjort i min situasjon, slanket 6-7 kilo, fått flatere mage, men mistet puppene igjen, eller beholdt alt som er? Bruker str S i klær og denne magen kan man bli vant til. Trenger råd Anonymous poster hash: 6625d...11c
Syngensang Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Ikkje slank deg. Men kjem jo aller mest på kva du sjølv vil.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Hva med å fokusere på litt styrketrening i stedet for mat? Da vil du bli strammere og sterkere! Misunner puppene dine, er selv aa nå og var c før tre barn... Anonymous poster hash: 3be76...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå