Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Forsøker å få babyen til å sove i senga si hele natta. Men han er våken så lenge av gangen. Tar det ikke igjen på dagen heller.. Denne natta så slik ut: Våknet kl.21.30. Sovnet ikke igjen før kl.00.30. Våknet igjen kl.02. Sovnet igjen kl. 03. Våknet igjen kl.04. Dumt av meg men da orket jeg ikke mer så da tok jeg han over. Han gråt ikke noe, bare tullet. Det er mest tidlig kveld jeg vil ha slutt på oppvåkning, for han er våken så lenge første gang han våkner. Men han er veldig trøtt. Gnir seg i ansiktet. Vanlig at de kan styre så fælt og holde ut så mange timer så mange ganger? 7,5 mnd. Anonymous poster hash: be2e1...1cc Anonymous poster hash: ff71b...f02
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Da ville jeg vurdert hvor viktig det var for meg med egen seng. 7.5mnd er kjent for stor separasjonsangst og således ikke den beste tiden å ha barnet over i egen seng. Vi samsov til 18 mnd vi og da gikk det som en lek over i egen seng. Vet at det ikke er for alle, men jeg tenker at den løsningen som gir alle mest og best mulig søvn er den rette løsningen . Anonymous poster hash: e0e41...479
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Ja du har kanskje rett. Men hva gjør jeg med første oppvåkning? Jeg kan jo ikke legge meg 21.30 hver kveld.. Noen tips? Føler jeg har forsøkt alt. Takk for svar. Anonymous poster hash: ff71b...f02
Gjest GulleGo´ Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Ja du har kanskje rett. Men hva gjør jeg med første oppvåkning? Jeg kan jo ikke legge meg 21.30 hver kveld.. Noen tips? Føler jeg har forsøkt alt. Takk for svar. Anonymous poster hash: ff71b...f02 Hvor lang tid bruker han på å sovne i din seng? Du kan jo legge deg i senga med ham til han sovner, og deretter gå ut igjen om du vil være lengre våken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå