Gå til innhold

BHG eller svigermor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

2 åringen har en stygg hoste som vekker han på natten. Han har vært feberfri i 2 dager men spiser fortsatt svært dårlig. Drikker veldig bra. Er i fin form og leker. Men har en veldig stygg hoste.

Var hjemme 4 dager forrige uke fra BHG.

Jeg tar det rolig fra morgenen av men må en tur på jobb.

Ville dere sendt han i BHG?

 

Anonymous poster hash: 5eda7...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermor har tilbudt seg å hente han i BHG hvis de ringer men jeg føler jeg burde sende han til henne nå fra morgenen av. Men kvier meg...

HI

 

Anonymous poster hash: 5eda7...c4b

Skrevet

Spør svigermor om hun kan ha barnet hele dagen. Få evt mannen til å spør om hun svarer ærligere til ham.

 

Anonymous poster hash: 60d98...81c

Skrevet

Ville sendt barnet til svigermor. Barnet har godt av en rolig dag med farmor istede for ett sted med masse lyd og mye som skjer. Ikke bare bare når en ikke får sove bra.

 

Også bedre at ungen blir bedre i formen før det tar turen til barnehagen når du har muligheten til det.

 

Anonymous poster hash: 0a518...f56

Skrevet

Har det best hjemme (altså med en i familien, f.eks. svigermor) og blir fortere frisk da.



Anonymous poster hash: fd630...b19
Skrevet

Hadde uten tvil sendt barnet til farmor. Med dårlig nattesøvn og med lite mat i kroppen, er tempoet i barnehagen for høyt til at han vil få en god dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...