Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 2 åringen har en stygg hoste som vekker han på natten. Han har vært feberfri i 2 dager men spiser fortsatt svært dårlig. Drikker veldig bra. Er i fin form og leker. Men har en veldig stygg hoste. Var hjemme 4 dager forrige uke fra BHG. Jeg tar det rolig fra morgenen av men må en tur på jobb. Ville dere sendt han i BHG? Anonymous poster hash: 5eda7...c4b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Svigermor har tilbudt seg å hente han i BHG hvis de ringer men jeg føler jeg burde sende han til henne nå fra morgenen av. Men kvier meg... HI Anonymous poster hash: 5eda7...c4b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Spør svigermor om hun kan ha barnet hele dagen. Få evt mannen til å spør om hun svarer ærligere til ham. Anonymous poster hash: 60d98...81c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Ville sendt barnet til svigermor. Barnet har godt av en rolig dag med farmor istede for ett sted med masse lyd og mye som skjer. Ikke bare bare når en ikke får sove bra. Også bedre at ungen blir bedre i formen før det tar turen til barnehagen når du har muligheten til det. Anonymous poster hash: 0a518...f56
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Har det best hjemme (altså med en i familien, f.eks. svigermor) og blir fortere frisk da. Anonymous poster hash: fd630...b19
LivetErEnLek Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Hadde uten tvil sendt barnet til farmor. Med dårlig nattesøvn og med lite mat i kroppen, er tempoet i barnehagen for høyt til at han vil få en god dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå