Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hva skjer? Fåkke sove bare klør..... Anonymous poster hash: 0bfe8...90a
BøllefrøOgBolla Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Svangerskapskløe? Ring legen i morgen tidlig å gå det sjekket - kan være farlig om det går ubehandlet! (Spesielt viktig om du klør inni hendene og under beina!) kan også være helt ufarlig kløe, men greit å være på den sikre siden 😃
BøllefrøOgBolla Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Et lunkent bad eller dusj kan forresten lindre kløen litt 😃
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Da synes jeg du skal ta deg en telefon til legevakten eller føden, det kan være svangerskapskløe eller annet. Bedre med en telefon for mye enn en for lite. Anonymous poster hash: ba445...a9a
TPK Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Enig med de over her. Det kan i ytterste konsekvens være farlig for deg og babyen! Noe med leververdier og avfallsstoffer som hoper seg opp. Det kan også være vanlig, ufarlig svangerskapskløe, men få det sjekket! I dag!
*flux* Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Prøvene må tas fastende så få en time i morgen tidlig. Ring føden så rekvirerer de prøvene for deg. Klør du i hender og under føtter? Har du mørk urin, lys avføring, gul hud og/eller hvite på øynene? Jeg har hatt det selv. Det er forhøyet risiko men ikke "akutt". Kanskje de tar deg inn i kveld for ul men prøven må tas fastende så svar får du ikke i dag.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 Det er sammenheng mellom svangerskapskløe og svangerskapsforgiftning. Om du i tillegg har hodepine eller ødemer ville jeg kontaktet lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå