Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Min søster har oppdaget en kul i brystet! Den har vært veldig øm, men nå er den ikke vond lenger. Den er på størrelse med en litt stor klinkekule! Helt ut mot brystvorten. Syns ikke når man ser på brystet, men man kjenner den. Hun vegrer seg for å gå til legen, hun føler hun "renner ned dørene"! Oppdaget selvfølgelig kulen dagen etter kontroll. Hun er 26 uker på vei. Jeg har formant henne til legen, for slikt skal sjekkes uansett. Men, ville høre her. Hvor vanlig er der å få slikt under svangerskapet? Kan det være en kjertel? Tett melkegang, selvom hun ikke produserer råmelk? Blir plutselig bekymret for den fine, snille, søsteren min. Anonymous poster hash: 14d27...72b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Hun bør absolutt komme seg til legen! Mest trolig er det jo noe ufarlig, men det hender noen kan få brystkreft som gravide, og derfor er det ekstremt viktig at hun får det sjekket! Hvis det skulle være kreft er det svært viktig at de finner det ut så fort som mulig mtp. barnet og hennes fremtid. Kanskje du kan tilby deg å være med henne til legen. Ingen lege bør stusse over at hun kommer med dette. Og jeg mener hun også bør be om time raskt! Ikke vent flere uker! Anonymous poster hash: 18b76...75a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Mest sannsynlig er det en melkekjertel, men hun må få det undersøkt ja Anonymous poster hash: eb891...5d5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Hun må til legen med en gang! Mest sannsynlig er det jo ufarlig, men det beste er å få det sjekket. Anonymous poster hash: 9fd20...e04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå