Gå til innhold

Var swingersgreia bare skuespill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som sitter igjen med et spørsmålstegn om swingersgreia til vennene til Ine og Thomas i Helt Perfekt bare var skuespill? De spiller jo seg selv og da begynner man jo å lure.

Vet at det er flere kjendiser som holder på med de greiene der, så blir ikke sjokka for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 6cda4...a66
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt perfekt er oppdiktet, altså.

Anonymous poster hash: e78c7...a2a

Skrevet

Ja, det var det

Anonymous poster hash: 625c8...af0
Skrevet

ALT i helt perfekt er skuespill😉 trodde du det var en slags reality-serie?

Anonymous poster hash: fa8c4...f89

Skrevet

Hehe, jeg tenkte bare om jeg hadde gått glipp av at det paret var åpne swingers i virkeligheten. Kul episode forresten og gleder meg til resten av sesongen :-)

Skrevet

Hehe, jeg tenkte bare om jeg hadde gått glipp av at det paret var åpne swingers i virkeligheten. Kul episode forresten og gleder meg til resten av sesongen :-)

Men Ine og Thomas er jo ikke et par! Alt er tull.

Anonymous poster hash: bce52...7e2

Skrevet

ALT i helt perfekt er skuespill trodde du det var en slags reality-serie?

Anonymous poster hash: fa8c4...f89

Du tuller nå? Er det oppdikta?

Anonymous poster hash: 412a9...81d

Skrevet

Glem det, jeg tenkte på "Sykt perfekt".

Anonymous poster hash: 412a9...81d
Skrevet

Kjære allfredens, du tror vel ikke at det er en dokumentarserie?

Skrevet

😂

Anonymous poster hash: f70c7...d90

Skrevet

Ikke så på jordet å tenke det da- i og med at de faktisk spilte seg selv!

Anonymous poster hash: b7b6b...ab3

Skrevet

Jo, så på jordet er det.

Skrevet

Jo, så på jordet er det.

Utdyp takk.

Jeg kan begynne: de spiller sine virkelige navn og virkelige jobber. Det eneste som i tilfelle er oppdiktet er at de er swingers. Jeg måtte selv Google det da jeg så episoden i går. Selv om jeg normalt er en oppegående dame🙊

Skrevet

Ine Jansen er ikke kjæresten til Thomas Gjertsen i virkeligheten! Hans virkelige kjæreste heter Erle Kyllingmark, her er bilde av henne:

http://www.seher.no/kjendis/giertsens-samboer-mistet-ektemannen-som-29-ring-82693

Serien er basert på livet til Gjertsen, men små episoder i livet hans er dratt ut av proporsjoner, soverspilt, overdramatisert osv. Det er en humorserie basert på hverdagslige ting som er spilt videre på til det blir komisk.

Anonymous poster hash: 860ec...542
Skrevet

Ine Jansen er ikke kjæresten til Thomas Gjertsen i virkeligheten! Hans virkelige kjæreste heter Erle Kyllingmark, her er bilde av henne:

http://www.seher.no/kjendis/giertsens-samboer-mistet-ektemannen-som-29-ring-82693

Serien er basert på livet til Gjertsen, men små episoder i livet hans er dratt ut av proporsjoner, soverspilt, overdramatisert osv. Det er en humorserie basert på hverdagslige ting som er spilt videre på til det blir komisk.

Anonymous poster hash: 860ec...542

Vi snakker ikke om Ine og Thomas som swingers, men Camilla og Peter! De spiller i den episoden seg selv! Så det er evt kun swingers-delen som er oppdiktet. Derfor er det ikke rart at man lurer.

Skrevet

Jo, så på jordet er det.

Utdyp takk.

Jeg kan begynne: de spiller sine virkelige navn og virkelige jobber. Det eneste som i tilfelle er oppdiktet er at de er swingers. Jeg måtte selv Google det da jeg så episoden i går. Selv om jeg normalt er en oppegående dame🙊

Jeg synes du skal google litt til☺
Skrevet

Jo, så på jordet er det.

Utdyp takk.

Jeg kan begynne: de spiller sine virkelige navn og virkelige jobber. Det eneste som i tilfelle er oppdiktet er at de er swingers. Jeg måtte selv Google det da jeg så episoden i går. Selv om jeg normalt er en oppegående dame

Hi og anonym her snakker jo ikke om Ine og Thomas, men om paret som var med. Flere som tydeligvis ikke skjønner det her

Skrevet

Jo, så på jordet er det.
Utdyp takk.

Jeg kan begynne: de spiller sine virkelige navn og virkelige jobber. Det eneste som i tilfelle er oppdiktet er at de er swingers. Jeg måtte selv Google det da jeg så episoden i går. Selv om jeg normalt er en oppegående dame

Hi og anonym her snakker jo ikke om Ine og Thomas, men om paret som var med. Flere som tydeligvis ikke skjønner det her

Et kjapt googlesøk tar deg direkte til et intervju med dem hvor det hele blir oppklart. Om det i utgangspunktet skulle være rom for tvil. Jeg har ikke sett episoden engang, men jeg trodde faktisk at alle visste at dette var fiksjon😀
Skrevet

Dette er jo samme type skuespill som "fra hjerte til hjerte" med Linn skåber eller den danske serien "klovn". De bruker ekte navn og snakker sånn det er naturlig for dem,

men spiller etter et manus/handlingsforløp. Det meste er vel skuespill annet enn navn og yrke.

Anonymous poster hash: a49e3...dae

Skrevet

Jo, så på jordet er det.
Utdyp takk.

Et kjapt googlesøk tar deg direkte til et intervju med dem hvor det hele blir oppklart. Om det i utgangspunktet skulle være rom for tvil. Jeg har ikke sett episoden engang, men jeg trodde faktisk at alle visste at dette var fiksjon😀

Hvorfor skal jeg Google litt til? Jeg fikk svar på det jeg lurte på ved første Google-søk jeg. Poenget var at jeg faktisk måtte ta steget å Google det, ergo var det heller ikke innlysende for "oppegående" meg at det var skuespill.

Skrevet

Camilla og Peter er ekte swingers. Vi har møtt dem to ganger for felles kos og hygge.

Anonymous poster hash: 0a1fc...b8d

Skrevet

Men har Camilla barn i virkeligheten da?

Anonymous poster hash: 7a708...c0d

Skrevet

Men har Camilla barn i virkeligheten da?

Anonymous poster hash: 7a708...c0d

Nei, det hadde de heller ikke i serien i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...