Gå til innhold

Noen leger her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt varm i panna, tror jeg ha r litt feber men har ikke målt. Litt svimmel hvis jeg bøye hodet feks. Har smerter i magen men ikke sånn diaré smerter, er liksom bare smerter. Så er jeg ganske kald i resten av kroppen.

Anonymous poster hash: c6420...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke lege, men jeg ville ha gjettet på at du er... Syk?

Anonymous poster hash: 32bab...37a

Skrevet

Hvorfor tror du at du trenger lege? Du er vel rett og slett ikke i form?

God bedring og sov godt.

Anonymous poster hash: 6381f...1f1

Skrevet

Tja, vanskelig å si på bakgrunn av hva du oppgir. Kanskje best å ringe legevakten om du føler deg syk. 

Anonymous poster hash: dc94b...ec7
Skrevet

Gå og legg deg, og se hvordan du føler deg i motta. Er ikke verdt et besøk til legevakta.

Skrevet

Dette er ikke noe for legevakten! Ei heller for fastlegen i første omgang om du nettopp har blitt syk. Har du derimot hatt det sånn over lengre tid, ville jeg tatt en tur til fastlegen. Men ellers beskriver du helt vanlig sykdom som de fleste har innimellom og som er helt ufarlig. Ta det med ro de neste dagene så går det nok over snart. Kanskje du til og med er bra igjen i dag?

Anonymous poster hash: d83f0...713

Skrevet

Hva skulle legen ev svare på?

Anonymous poster hash: cd922...b56

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Dobbelpost er fjernet fra tråden.

Benytter også anledningen til en påminnelse om at det ikke er lov til å signere med titler som lege, sykepleier ol.

Alle helsespørsmål skal tas direkte med ditt legekontor eller legevakt/113 i akuttilfeller.

Vi kan ikke gå god for legaliteten i svarene du får på forumet, derfor forbudet mot å signere med yrkestittel innenfor helsesektor.

JW, brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...