Gå til innhold

Er dette tilfeldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt to hannkatter. Begge to har kun hatt øyne for mannen. Har oversett meg totalt. Har også hatt en hunnkatt. Hun har nok foretrukket meg i større grad.

Hos mine foreldre har det vært to hunnkatt er og en hannkatt. Hunnkattene har foretrukket min mor, mens hannkatten har foretrukket min far.

Er dette med kjønn tilfeldig? Syns det er så snodig.

Anonymous poster hash: 742c7...df0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si det er tilfeldig. Her er det den ene kastrerte hankatten som er kosemonsteret, og han favoriserer den som ligger mest stille. De andre viser heller ikke tendenser til å favorisere kjønn, heller den som er rolig og koser på riktig måte.

Anonymous poster hash: 41a54...edb

Skrevet

Dere høres ut som en grådig trivelig familie forresten, folk som har flere katter, analyserer og koser med dem. My kinda people! 😺😺

Skrevet

Dere høres ut som en grådig trivelig familie forresten, folk som har flere katter, analyserer og koser med dem. My kinda people! 😺😺

Eh... hæ?

Anonymous poster hash: 742c7...df0

Skrevet

Min hankatt er oppmerksomhetshore ;) Han går etter absolutt alle som kommer innfor døren her😂 Men jeg er nok "mammaen", at jeg stiller øverst på stien hans :)

Anonymous poster hash: cdf7c...e5d

Skrevet

Jeg har hatt både hann- og hunnkatter, og alle, med unntak av én hunnkatt, har vært superkosete med meg. Har to hunnkatter nå, og de koser masse både med meg og dem som evt måtte komme på besøk - uavhengig av kjønn. :)

Anonymous poster hash: c7947...5a5

Skrevet

Familien min har også hatt mange katter opp gjennom åra, 10+ stykker. Det som går igjen er at hokattene har foretrukket kun min mor (hun som ga de mat), og hankattene likte alle i familien like godt -så lenge de fikk kos og klapp så spillet det ingen rolle hvem i familien som gjorde det. Folk som kom på besøk fikk helst ikke klappe hokattene i det hele tatt, da la de på sprang.

Anonymous poster hash: ad69e...74d
Skrevet

Det er nok tilfeldig. Vi har to hannkatter, begge foretrekker meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...