Gå til innhold

Magesmerter, gravid uke 27

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt vanskelig å forklare men føles på en måte som en klo klemmer rundt nedre del av livmor. Smerten varer nok bortimot 1 minutt før den slipper taket. Har hatt 3 slike tak nå i kveld med ca 10 minutter i mellom.

Er det kynnere??

Anonymous poster hash: dfd5d...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt føden! Kynnere er ikke vonde.

Skrevet

Tror ikke jeg har hatt kynnere før, så vet ikke hvordan de føles.

Hoff, føden, betyr de smertene at det kan være noe galt der inne?

Skrevet

Tror ikke jeg har hatt kynnere før, så vet ikke hvordan de føles.

Hoff, føden, betyr de smertene at det kan være noe galt der inne?

Det kan ingen svare på her. Du må få dette undersøkt. Etter en prematur fødsel råder jeg alle å undersøke slikt.

Skrevet

Det er nok kynnere eller rier. Det sies at kynnere ikke skal være vonde, men jeg har hørt både det ene og det andre. Hvis ikke det gir seg når du slapper av er det nok best å ringe føden for en evt. sjekk. Skulle det være alt for tidlig fødsel på gang kan de som oftest stoppe det med medisiner.

Anonymous poster hash: b0366...454

Skrevet

Kynnere er ikke smertefull! Ubehagelige ja og kan være ganske sterke, men ikke smertefulle! 

Kontakt føden med en gang! I beste fall er det ingenting, i verste fall er det små rier! Rier eller kynnere er det nok. Føden tar deg inn for en sjekk og sender deg hjem om det ikke er noe, det er ikke farlig å ringe dem og de vil at du skal ringe om det er noe. 

Jeg hadde et bitte lite blodspor på papiret en gang da jeg var 27 uker på vei.. Ringte føden og følte meg ganske dum, men de tok meg inn med en gang. Viste seg at fødselen var i gang og måtte stoppes. Jeg hadde rier, men merket det ikke. Jeg var SÅ glad for at jeg ringte selv om jeg følte det var ubetydelig. Jeg fikk et friskt barn født til termin, men hun ville nok ha blitt prematurt født om jeg ikke hadde ringt føden den gangen. 

Anonymous poster hash: 05641...424
Skrevet

Hvordan går det HI?

Anonymous poster hash: e2b04...d6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...