Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Undrer meg stadig over de som sier ja til å være med uten å kunne bevege seg i oppoverbakke med sekk på ryggen... Anonymous poster hash: fd304...d27
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Tenker det samme..... Anonymous poster hash: d9068...817
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Det er tøft gjort, synes jeg! All ære til dem! 😊 Anonymous poster hash: 53eac...28b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Joda, for all del. Og et lag er ikke sterkere enn det svakeste leddet. Men å slite sånn i første program er for dumt synes jeg. Anonymous poster hash: fd304...d27
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Fantastisk å trekke seg på dag 1. Da blir man rett og slett ikke med! Anonymous poster hash: 29c11...9c7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Det er nok noen som får litt sjokk både over hvor langt og bratt de må gå og hvor tunge sekkene er. Hadde de ikke slitt ville det jo ikke blitt bra TV. Anonymous poster hash: e45eb...3a8
Roheryn Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 En ting er å slite fysisk med sekker og dårlig kondis - men jeg imponeres hver eneste gang over hvor mange som blir med uten å løfte en finger for å lære seg kart og kompass. Er det én ting man VET man må kunne for å vinne, så er det navigering. Og det er ikke rakettforskning.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 Jeg synes det er litt dårlig gjort å trekke seg på dag 1. Da kunne man heller latt være å bli med, så en annen kunne fått plassen Anonymous poster hash: e690b...2c2
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #9 Skrevet 14. februar 2016 Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse? Anonymous poster hash: e7d9c...0d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #10 Skrevet 14. februar 2016 Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse? Anonymous poster hash: e7d9c...0d9 Da er det litt mer forståelig Anonymous poster hash: e690b...2c2
Yellow Brick Road Skrevet 14. februar 2016 #11 Skrevet 14. februar 2016 Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse? Anonymous poster hash: e7d9c...0d9 Da er det litt mer forståelig Anonymous poster hash: e690b...2c2 Ja, og kanskje en påminnelse til oss andre om å ikke uttale oss om handlinger vi ikke vet årsaken til.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #12 Skrevet 14. februar 2016 Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse? Anonymous poster hash: e7d9c...0d9 Da er det litt mer forståelig Anonymous poster hash: e690b...2c2 Ja, og kanskje en påminnelse til oss andre om å ikke uttale oss om handlinger vi ikke vet årsaken til. Hun burde vel uansett ikke blitt med Anonymous poster hash: e690b...2c2
Yellow Brick Road Skrevet 14. februar 2016 #13 Skrevet 14. februar 2016 Det er forresten en del av sjarmen med 71 grader nord at folk er på forskjellige nivåer, ville vært kjempekjedelig med bare toppidrettsutøvere. Dessuten har de ved første øyekast svake leddene imponert tidligere.
Yellow Brick Road Skrevet 14. februar 2016 #14 Skrevet 14. februar 2016 Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse? Anonymous poster hash: e7d9c...0d9 Da er det litt mer forståelig Anonymous poster hash: e690b...2c2 Ja, og kanskje en påminnelse til oss andre om å ikke uttale oss om handlinger vi ikke vet årsaken til. Hun burde vel uansett ikke blitt med Anonymous poster hash: e690b...2c2 Er du legen hennes?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #15 Skrevet 15. februar 2016 Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse? Anonymous poster hash: e7d9c...0d9 Da er det litt mer forståelig Anonymous poster hash: e690b...2c2 Ja, og kanskje en påminnelse til oss andre om å ikke uttale oss om handlinger vi ikke vet årsaken til. Hun burde vel uansett ikke blitt med Anonymous poster hash: e690b...2c2 Er du legen hennes? Ja, visste du ikke det Anonymous poster hash: e690b...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå