Gå til innhold

71 grader nord nå


Anbefalte innlegg

Skrevet

Undrer meg stadig over de som sier ja til å være med uten å kunne bevege seg i oppoverbakke med sekk på ryggen...

 

Anonymous poster hash: fd304...d27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det samme.....

 

Anonymous poster hash: d9068...817

Skrevet

Det er tøft gjort, synes jeg! All ære til dem! 😊

 

Anonymous poster hash: 53eac...28b

Skrevet

Joda, for all del. Og et lag er ikke sterkere enn det svakeste leddet. Men å slite sånn i første program er for dumt synes jeg.

 

 

Anonymous poster hash: fd304...d27

Skrevet

Fantastisk å trekke seg på dag 1. Da blir man rett og slett ikke med!

 

Anonymous poster hash: 29c11...9c7

Skrevet

Det er nok noen som får litt sjokk både over hvor langt og bratt de må gå og hvor tunge sekkene er. Hadde de ikke slitt ville det jo ikke blitt bra TV.

 

Anonymous poster hash: e45eb...3a8

Skrevet

En ting er å slite fysisk med sekker og dårlig kondis - men jeg imponeres hver eneste gang over hvor mange som blir med uten å løfte en finger for å lære seg kart og kompass. Er det én ting man VET man må kunne for å vinne, så er det navigering. Og det er ikke rakettforskning.

Skrevet

Jeg synes det er litt dårlig gjort å trekke seg på dag 1. Da kunne man heller latt være å bli med, så en annen kunne fått plassen



Anonymous poster hash: e690b...2c2
Skrevet

Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse?

 

Anonymous poster hash: e7d9c...0d9

Skrevet

Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse?

 

Anonymous poster hash: e7d9c...0d9

Da er det litt mer forståelig

 

Anonymous poster hash: e690b...2c2

Skrevet

 

Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse?

 

Anonymous poster hash: e7d9c...0d9

Da er det litt mer forståelig

 

Anonymous poster hash: e690b...2c2

 

 

Ja, og kanskje en påminnelse til oss andre om å ikke uttale oss om handlinger vi ikke vet årsaken til.  

Skrevet

 

 

Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse?

 

Anonymous poster hash: e7d9c...0d9

Da er det litt mer forståelig

 

Anonymous poster hash: e690b...2c2

 

 

Ja, og kanskje en påminnelse til oss andre om å ikke uttale oss om handlinger vi ikke vet årsaken til.  

 

Hun burde vel uansett ikke blitt med

 

Anonymous poster hash: e690b...2c2

Skrevet

Det er forresten en del av sjarmen med 71 grader nord at folk er på forskjellige nivåer, ville vært kjempekjedelig med bare toppidrettsutøvere.  Dessuten har de ved første øyekast svake leddene imponert tidligere.

Skrevet

 

 

 

Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse?

 

Anonymous poster hash: e7d9c...0d9

Da er det litt mer forståelig

 

Anonymous poster hash: e690b...2c2

 

 

Ja, og kanskje en påminnelse til oss andre om å ikke uttale oss om handlinger vi ikke vet årsaken til.  

 

Hun burde vel uansett ikke blitt med

 

Anonymous poster hash: e690b...2c2

 

 

Er du legen hennes?

Skrevet

 

 

 

 

Hun som trakk seg gjorde det vel fordi hun fikk en psykisk knekk, noe hun hadde opplevd mange ganger før i livet...og hun er nå under utredning for bipolar lidelse?

 

Anonymous poster hash: e7d9c...0d9

Da er det litt mer forståelig

 

Anonymous poster hash: e690b...2c2

 

 

Ja, og kanskje en påminnelse til oss andre om å ikke uttale oss om handlinger vi ikke vet årsaken til.  

 

Hun burde vel uansett ikke blitt med

 

Anonymous poster hash: e690b...2c2

 

 

Er du legen hennes?

 

Ja, visste du ikke det

 

Anonymous poster hash: e690b...2c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...