Gå til innhold

Åå!! Gravid med nr 2 og allerede blitt feit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser skikkelig dvask og blubbete ut og er bare i uke 11. Ingen babykul, men ett ekstra fettlag på magen.. Husker ikke hvordan dette var med første. Men er det vanlig å bli litt "småfeit" før den skikkelige fine babymagen dukker opp?

Anonymous poster hash: 0fc5c...d1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig, livmoren flytter på organer og dytter det litt opp før den kommer ordentlig frem. Så ut som jeg bare hadde spist for mye i julen frem til uke 17, da kom magen over natta. Mye senere denne gangen enn med nr1..

Anonymous poster hash: b1348...a42

Skrevet

Samme her! Vi er i perioden der vi ser feite ut. Spurte legen, hun sa nettopp det med organene.. Så vi får være julefete heldiggriser.

Anonymous poster hash: 599d3...9d0

Skrevet

Spis litt sunnere og beveg deg litt mer :)

Anonymous poster hash: 59223...0bb

Skrevet

Jeg la også på meg mye på magen, selv om jeg løp intervaller og langtur. Men så mistet jeg i uke 14, og plutselig var ikke magefett så nøye... 😒

Anonymous poster hash: e9d89...6b4

Skrevet

For størst av alt er gleden over at kroppen er perfekt. 

Anonymous poster hash: cab3a...055
Skrevet

Kroppen min var langt fra perfekt før jeg ble gravid, så det er ingen krise;-) men jeg er selvsagt bekymret for å bli enorm. Det er hverken bra for meg eller barnet i magen.

Skrevet

Kroppen min var langt fra perfekt før jeg ble gravid, så det er ingen krise;-) men jeg er selvsagt bekymret for å bli enorm. Det er hverken bra for meg eller barnet i magen.

Hvis du ikke er veldig stor i utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt over det... Prøv å spise variert og Sundt , drikk vann og tenk positive tanker. Det et det du kan gjøre noe med 👍 Gratulerer med baby i magen. Jeg er gravid uke 13 og super kvalm, min bekymring er at jeg skal ta av meg for mye.. Skal ikke være lett. Man gjør det man kan og tar dag for dag. Ordner seg nok for oss begge 👶🏻

Anonymous poster hash: 5b497...163

Skrevet

Jeg så skikkelig dissete feit og dvask ut til uke 19. Magen var myk og slapp. Så omtrent over natta spratt babykulen ut og det ble en fast og søt liten gravidmage.

Jeg elsket alt som skjedde med kroppen min, også at jeg så feit ut.

Etter 7 MA og SA var jeg bare så lykkelig.

Nyt den feite kroppen din, verdens nydeligste skapning vokser inni deg.

Anonymous poster hash: 0e8a9...cef

Skrevet

Helt normalt. Mitt råd er å begynne å bruke gravidklær. Da føler du deg mer gravid enn feit.

Anonymous poster hash: 08b4e...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...