Gå til innhold

Er dette normalt da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå kommet til uke 17. Hadde ingen symptomer eller plager frem til uke 14, men nå...

Har hatt litt småvondt i ryggen noen uker, og for en uke siden våknet jeg opp med tidenes kink i nakken. Etter det har jeg fått voldsomme ryggsmerter. Korsryggen klager for ingenting!!😁

I tillegg en jeg så svimmel at jeg nesten går i bakken flere ganger om dagen. Og det føles ut som hodet har vært med på julebord hele helga.

Flere som har det slik?

 

Anonymous poster hash: ed2f3...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, er dessverre helt normalt. Da jeg klaga på bekkenløsning til jm, spurte hun med en gang om jeg hadde vondt i korsryggen. Så er kanskje noe med det hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, er dessverre helt normalt. Da jeg klaga på bekkenløsning til jm, spurte hun med en gang om jeg hadde vondt i korsryggen. Så er kanskje noe med det hos deg?

Ja, selvfølgelig! -Bekkenløsning!!!

Begge søstrene mine fikk det veldig tidlig.

Må si jeg er overrasket over at jeg har så problemer med svimmelhet og hodepine...

Kanskje normalt det også?!

 

Anonymous poster hash: ed2f3...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimmelheten kan skyldes lavt blodtrykk eller jernmangel. Jeg har begge deler og føler jeg skal svime av hvis jeg står oppreist mer enn to minutter, spesielt om morgenen. Be legen sjekke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...