Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Får ikke bestemt oss... Kan lillesøster til Teodor hete Elinor, eller blir det for likt? Hva synes dere? Har dere evt andre forslag?  Anonymous poster hash: fb0fe...7da
februarprins2013 Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 hadde tatt det utrolig pent sammen
Mrs Smith Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Ble litt krøll når jeg skulle si det, litt for likt, ja. Ellers må jo ikke navnene passe så godt sammen da, selv om det er søsken.  Forslag : Sunniva, Julie, wilma, Kamille.
Rubella Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Veldig fint, men litt likt. Hva med Leonora, Leonore eller Ellisiv?
☆☆☆ Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Fine namn. Likar skrivemåten Ellinor bedre.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 Ble litt krøll når jeg skulle si det, litt for likt, ja. Ellers må jo ikke navnene passe så godt sammen da, selv om det er søsken.  Forslag : Sunniva, Julie, wilma, Kamille. Jeg har en Ellinor, og en Sunniva 😊  Anonymous poster hash: ae5e3...a36
Mrs Smith Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016  Ble litt krøll når jeg skulle si det, litt for likt, ja. Ellers må jo ikke navnene passe så godt sammen da, selv om det er søsken.  Forslag : Sunniva, Julie, wilma, Kamille. Jeg har en Ellinor, og en Sunniva 😊 Anonymous poster hash: ae5e3...a36 Begge er flotte navn, Sunniva er min favoritt
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Ellinor er superfinalen, men synes det er for likt Theodor.  Theodor og Sofie Theodor og Emeline Theodor og Nikoline Theodor og Leonora Theodor og Mathilde Theodor og Emilia Theodor og Kornelia  Anonymous poster hash: 6bbc5...fdc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Ellinor er superfinalen, men synes det er for likt Theodor. Theodor og Sofie Theodor og Emeline Theodor og Nikoline Theodor og Leonora Theodor og Mathilde Theodor og Emilia Theodor og KorneliaAnonymous poster hash: 6bbc5...fdc Oj, der skjedde det noe Det skulle selvfølgelig stå superfint, ikke superfinalen.  Anonymous poster hash: 6bbc5...fdc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 Synes det blir litt likt.. Â Navn som minner meg om Ellinor er: Â Eline, Elin, Helene, Linnea, Nora Hva med ett av dem i stedet? Â Anonymous poster hash: 92abe...817
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 Synes dere godt kan bruke dem sammen. Elsker Ellinor, det er nydelig <3 ville brukt det selv hvis jeg skulle hatt flere og det ble jente  Anonymous poster hash: 9f63e...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå