Gå til innhold

Ferie på Kreta


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har såvidt begynt å planlegge sommerferien. Blir kanskje en tur til Kreta i Juni. Mange mange år siden jeg var der sist. Da landet vi i Herakolin og bodde i Agio Nikolas (tror jeg byen het). Denne gangen blir vi mest sannsynlig å lande i Chania. Hvilke steder anbefaler dere som har vært der tidligere. Vi har lyst til å reise til ett trivelig sted som ikke bare er turister. Liker smale brosteinslagte gater med trivelige spisesteder. Har fått høre at Platanias bør man styre unna. 



Anonymous poster hash: f9811...815
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kunne vært meg spm skrev dette innlegget

Så herlig 😊😊😊

 

Anonymous poster hash: 1ec53...5ab

Skrevet

Vi bodde i Gerani i fjor. Creta paradise.. Helt fantastisk!

 

Anonymous poster hash: 9d166...25e

Skrevet

Platanias og Agia Maria og alt i nærheten der er ikke hyggelig. 

 

Om dere kjører over fjellet er det flere hyggelige småbyer langs kysten der, husker desverre ingen navn nå.



Anonymous poster hash: 2d85f...317
Skrevet

Takk for svar! Vi har fått tips om en liten by som ligger over fjellet og heter Paleohora. Der skal det visst være veldig trivelig. Noen som har vært der? HI



Anonymous poster hash: f9811...815
Skrevet

Du ligget det på håndkle ditt, slikker sol, smører barna med solkrem, og sender snapper av alle båtflyktningene?

Tja. Fin ferie? Neppe?

 

Anonymous poster hash: 76808...661

Skrevet

Du ligget det på håndkle ditt, slikker sol, smører barna med solkrem, og sender snapper av alle båtflyktningene?

Tja. Fin ferie? Neppe?

 

Anonymous poster hash: 76808...661

Geografi er et fint fag. Prøv det. 

Skrevet

Du ligget det på håndkle ditt, slikker sol, smører barna med solkrem, og sender snapper av alle båtflyktningene?

Tja. Fin ferie? Neppe?Anonymous poster hash: 76808...661

Ehhh. Hyggelig du da.

 

Anonymous poster hash: 873ab...6f9

Skrevet

 

Takk for svar! Vi har fått tips om en liten by som ligger over fjellet og heter Paleohora. Der skal det visst være veldig trivelig. Noen som har vært der? HI

 

Anonymous poster hash: f9811...815

 

 

Ja det er en av de byen jeg mente når jeg snakket om "over fjellet". Vi var der i slutten av mai, da var det litt for rolig der (som i lite folk). Men hyggelig sted. Vanskelig å si hvordan det er med mer turister. Fin strand og lite sentrum.

 

Anonymous poster hash: 2d85f...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...