Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Vi har såvidt begynt å planlegge sommerferien. Blir kanskje en tur til Kreta i Juni. Mange mange år siden jeg var der sist. Da landet vi i Herakolin og bodde i Agio Nikolas (tror jeg byen het). Denne gangen blir vi mest sannsynlig å lande i Chania. Hvilke steder anbefaler dere som har vært der tidligere. Vi har lyst til å reise til ett trivelig sted som ikke bare er turister. Liker smale brosteinslagte gater med trivelige spisesteder. Har fått høre at Platanias bør man styre unna. Anonymous poster hash: f9811...815
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Å kunne vært meg spm skrev dette innlegget Så herlig 😊😊😊 Anonymous poster hash: 1ec53...5ab
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Vi bodde i Gerani i fjor. Creta paradise.. Helt fantastisk! Anonymous poster hash: 9d166...25e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Platanias og Agia Maria og alt i nærheten der er ikke hyggelig. Om dere kjører over fjellet er det flere hyggelige småbyer langs kysten der, husker desverre ingen navn nå. Anonymous poster hash: 2d85f...317
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Takk for svar! Vi har fått tips om en liten by som ligger over fjellet og heter Paleohora. Der skal det visst være veldig trivelig. Noen som har vært der? HI Anonymous poster hash: f9811...815
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Du ligget det på håndkle ditt, slikker sol, smører barna med solkrem, og sender snapper av alle båtflyktningene? Tja. Fin ferie? Neppe? Anonymous poster hash: 76808...661
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 Du ligget det på håndkle ditt, slikker sol, smører barna med solkrem, og sender snapper av alle båtflyktningene? Tja. Fin ferie? Neppe? Anonymous poster hash: 76808...661 Geografi er et fint fag. Prøv det.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 Du ligget det på håndkle ditt, slikker sol, smører barna med solkrem, og sender snapper av alle båtflyktningene? Tja. Fin ferie? Neppe?Anonymous poster hash: 76808...661 Ehhh. Hyggelig du da. Anonymous poster hash: 873ab...6f9
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #9 Skrevet 14. februar 2016 Takk for svar! Vi har fått tips om en liten by som ligger over fjellet og heter Paleohora. Der skal det visst være veldig trivelig. Noen som har vært der? HI Anonymous poster hash: f9811...815 Ja det er en av de byen jeg mente når jeg snakket om "over fjellet". Vi var der i slutten av mai, da var det litt for rolig der (som i lite folk). Men hyggelig sted. Vanskelig å si hvordan det er med mer turister. Fin strand og lite sentrum. Anonymous poster hash: 2d85f...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå