Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Hjelp. I den ene enden av stua (der hvor spisestuen har stått) har vi lagt merke til en lukt av urin. Kastet ut teppet under spisestuen, og har solgt spisestuemøblene (planlagt) slik at dette området nå er helt uten møbler og teppe. Teppet luktet nesten ikke noe, kun litt i det ene hjørnet i det området vi har kjent lukta før. Men gulvet under skjenken og litt utover i det ene hjørnet av spisestueområdet lukter skikkelig. Det er ikke noe tegn til ytre skader, søl eller noe. Vi har selvsagt heller aldri tisset på gulvet.... Lukten kan beskrives som inntørket tiss eller amoniakk. Samme type lukt som jeg kjenner fra trusene til minsten om han har hatt uhell og de har ligget litt. Urk. Vi har selvsagt skrubbet gulvet i hele området uten bedring. Gulvet er parkett, ca 10 år gammelt og vi har selv lagt det. Kan det være lukt av skadedyr vi kjenner ? Eller andre forslag? Har ikke hørt noe krafsing, men vet andre i borettslaget har problemer. Anonymous poster hash: 9a478...b16
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Tenker mer på vannskader, men kan godt være at det ikke har vært lufting der på lenge. Ville sett det an i et par dager og hvis det ikke blir bedre ville jeg tatt opp litt av parketten for å se om det er noe under. Anonymous poster hash: f7697...f3e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Jeg ville ringt anticimex...for rotter er what comes to mind dessverre... Anonymous poster hash: f3245...84a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Rotte eller musebol! Anonymous poster hash: 1ad11...0e0
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Høres ut som mus eller rotter ja... Stakkars dere... Ring skadedyrkontrollen eller liknende så snart som overhode mulig å få sjekket opp! Anonymous poster hash: 0eedd...2c1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 jeg tenker poltergeist som markerer seg med å pisse på sitt område. Få en rensing av stuen. Gjerne snarest, da det kan virke som flere poltergeist presser seg inn på det eksisterende poltergeistet sitt område. Eventuelt kan du sette skåler med sterk eddik rundt i huset et par uker for å se om det bedrer seg. Anonymous poster hash: 9a1cd...2be
liniss - mamma til tre små Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 Hadde sånn på barnerommet, trudde det var teppet så vasket og vasket. Til jeg skjønte det var død mus i veggen! Lukta så fælt at rommet sto ubrukt i maange uker. Æsj:(
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 Pokker og ! Tok en runde i krypkjelleren med ei lykt, og det hersker ingen tvil om at noe har laget en inngang inn i isolasjonen i det området som lukter. Ringer Anticimex i morgen. Siden lukten har trengt gjennom parketten, tenker jeg at både den og platene den ligger på må byttes. I tillegg til arbeidet med å fjerne, rengjøre, tette og isolere på nytt underfra. Håper bare forsikringen dekker dette... HI Anonymous poster hash: 5589d...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå