Gå til innhold

Å få barn veldig tett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg noe positivt om å få barn tett. Fikk barn for 6 mnd siden og venter nr 3 nå. Flere som har vært igjennom det? Jeg er livredd. Føler meg så dårlig allerede 7 uker ute i svangerskapet, og synes alt virker kjempe slitsomt.

Anonymous poster hash: 836fc...da9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine gutter er 10 og halv mnd mellom, først kom storebror,så tvillingene :). de er veldig knyttet til hverandre, 10 år etterpå kom lillesøster nr 1 og 11mnd etterpå lillesøster 2 :) så vi har fått 2 sett med barn etter hverandre :)

Anonymous poster hash: 00ac1...edd
Skrevet

Jeg har to gutter med 14.5 måneder mellomrom,altså ble gravid 7.5 måneder etter første fødsel. Si ja takk til all mulig avlastning,utrolig hektisk er det meeen nå når de er 5 og 6 kan jeg si at livet er herlig. Egentlig har det vært herlig en stund nå. Det har vært så herlig at oss foreldre pønsket oss ett barn til så nå sitter jeg 6 uker gravid og lurer på hvordan jeg skal fortelle nyheten til arbeidsgiveren min! Tommorrow,tommorrow!

Anonymous poster hash: 147b6...43b

Skrevet

mine gutter er 10 og halv mnd mellom, først kom storebror,så tvillingene :). de er veldig knyttet til hverandre, 10 år etterpå kom lillesøster nr 1 og 11mnd etterpå lillesøster 2 :) så vi har fått 2 sett med barn etter hverandre :)

Anonymous poster hash: 00ac1...edd

Det er bare imponerende!

Anonymous poster hash: a2984...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...