Gå til innhold

Legger du ut bilde av roser og skriver Jeg elsker deg til mannen på fb idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er dustete å gjøre det.

Her florerer det av Tusen takk for nydelig blomster og Jeg elsker deg gutten min.

De bor da i samme hus.

Jeg er også glad i kjæresten og har fått blomster, men trenger da ikke legge alt ut der. Og ikke bor vi sammen heller.

Og de i 30-40 årene er faktisk værst.

Anonymous poster hash: 7ba5e...315
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. 

Anonymous poster hash: dd964...63c
Skrevet

Mannen har ikke Facebook. Jeg har det kun fordi det brukes som informasjonskanal for diverse aktiviteter.

Anonymous poster hash: 0f147...773

Skrevet

Her florerer det av Tusen takk for nydelig blomster og Jeg elsker deg gutten min.

De bor da i samme hus.

Jeg er også glad i kjæresten og har fått blomster, men trenger da ikke legge alt ut der. Og ikke bor vi sammen heller.

Nei. Han hadde bakt boller til meg idag og det var veldi hyggelig - men nei, gidder ikke skrive om det på facebook.. Jeg lasta opp et dikt på min mamma sin facebook vegg! Er det teit av meg? 

Anonymous poster hash: 5c713...707

Skrevet

Vi feirer både morsdag og Valentine i dag, men jeg legger ikke ut bilder eller hilsener på sosiale medier. Jeg har fått en fantastisk vakker hjemmelaget gave fra mannen min, som han har lagt mye tid og arbeid i. Jeg ble veldig glad, men jeg trenger ikke at andre skal bekrefte hvor heldig jeg er/hvor snill mannen min er. Det vet jeg, og det forteller jeg ham. :)

Anonymous poster hash: 49315...1ae

Skrevet

De bor da i samme hus.

Nei. Han hadde bakt boller til meg idag og det var veldi hyggelig - men nei, gidder ikke skrive om det på facebook.. Jeg lasta opp et dikt på min mamma sin facebook vegg! Er det teit av meg? 

Anonymous poster hash: 5c713...707

Hva med å kjøpe et pent kort og skrive ned diktet der?

Skjønner bare ikke hvorfor alt må ut på fb.

Skrevet

Da hadde jeg løyet

Anonymous poster hash: 1bc8d...743

Skrevet

Ha ha, nei kjære vene, for noe kliss

Anonymous poster hash: 00bc8...cf8

Skrevet

Nei, hjelpe trøste, det kunne ikke falt meg inn.

Skrevet

Nei, behøver ikkje gni det inn på Facereva.

Anonymous poster hash: 73b65...ac5
Skrevet

Nei, det blir nesten selvskryt. Dessuten har jeg ikke fått noen oppmerksomhet utover det vanlige. 

Skrevet

Nei, tegnet på et godt forhold er når det ikke er noen tegn til forholdet på Facebook (leste jeg et sted). Forholdet mellom mannen og meg forholder seg mellom oss to og jeg blir utrolig oppgitt av de som skriver "jeg elsker deg mannen min" på Facebook og så sitter han i sofaen med henne.

Skrevet

Nei. Teit.

Skrevet

Nei, men syns det er koselig jeg da.

Anonymous poster hash: d755a...564

Skrevet

Nei.

Har ingen på ventelisten som har gjort det heller, faktisk.

Skrevet

Huff, nei. Det hadde vært kleint. Jeg tror vennene mine hadde trodd at det hadde klikka for meg om jeg la ut noe sånt. Når det er sagt så har jeg noen venner som gjør det og fordi de er typen til å gjøre noe sånt så reagerer jeg ikke veldig.

Skrevet

Nei, gud hjelpe meg jeg er ferdig på ungdomsskolen for 15 år siden..

Anonymous poster hash: b0e42...4f3

Skrevet

Nei mannen min og jeg bor da i samme hus, så vi får da formidlet slike ting til hverandre uten å gjøre det gjennom sosiale medier  :wink:

Nå er det ofte slik at de som MÅ publisere mye kliss på facebook til hverandre i stedet for å gjøre det privat, ofte har turbulente forhold som er mer av enn på. De gangene noen på vennelisten min poster mye "du er verdens beste kliss kliss kliss" på facebook slår det ALDRI feil at de endrer status som "singel" senest innen noen måneder...  :tongue:  

Anonymous poster hash: e75d0...6f7
Skrevet

Nei det har jeg virkelig ikke behov for å skryte av. Og jeg snakker heller med mannen face to face, enn via face.

Skrevet

Tror jeg hadde vurdert skilsmisse om mannen hadde begynt å skive kjærlighetserklæringer på facebook til meg. Står ikke en dritt om oss der fra før annet enn at vi er gift. 

Anonymous poster hash: 0e00d...ac8
Skrevet

Nei, det er virkelig ikke noe for meg. Men det er et par venner som har lagt ut et fint bilde av seg og kjæresten/ektefellen og skrevet noen hyggelige ord. Jeg syntes det er hyggelig å se selv om ikke det er min greie. Folk er forskjellige, slapp av.

Skrevet

Nei! Det er noe av det dummeste og pinligste jeg ser. Det er enten de som ønsker å vise et bilde av seg selv som ikke stemmer med virkeligheten eller unge unge fjortiser som ikke blir voksne.

Anonymous poster hash: f7562...05b

Skrevet

Haha, nei!

Anonymous poster hash: aff8c...ea8

Skrevet

Nei, å lyve er stygt..

Anonymous poster hash: 15d23...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...