Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 ..Har alltid likt musikken hans og personligheten hans, men aldri vært noen superfan. Nå etter hans død så saumfarer jeg nettet etter musikk og bilder og føler meg nesten desperat etter å finne noe nytt. Hvordan kan dette ha seg? Gråter når jeg ser og hører på Lazarus. Er jeg blitt helt koko? Anonymous poster hash: da70e...63f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Are you putting out fire with gasoline? Anonymous poster hash: 9bcaa...b22
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Are you putting out fire with gasoline? Anonymous poster hash: 9bcaa...b22 I guess so :-( Anonymous poster hash: da70e...63f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Er det du som var like opphengt i Peaches. Geldof? Anonymous poster hash: 97ad7...fad
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Er det du som var like opphengt i Peaches. Geldof? Anonymous poster hash: 97ad7...fad Eh, nei :-) Stakkars jente men hun var vel ikke berømt for noe særlig mer enn foreldrene sine? Anonymous poster hash: da70e...63f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Jeg er lei meg fordi jeg ikke virkelig oppdaget ham før nå, men jeg har mye å se frem til skjønner jeg. Anonymous poster hash: da70e...63f
Gjest Antarctica Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 Jeg er lei meg fordi jeg ikke virkelig oppdaget ham før nå, men jeg har mye å se frem til skjønner jeg. Anonymous poster hash: da70e...63f Å ja!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 Er det du som var like opphengt i Peaches. Geldof? Anonymous poster hash: 97ad7...fad Tenkte jeg og på Anonymous poster hash: 20cce...29c
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #9 Skrevet 14. februar 2016 Er det du som var like opphengt i Peaches. Geldof? Anonymous poster hash: 97ad7...fad Tenkte jeg og på Anonymous poster hash: 20cce...29c Så dere tenker at jeg er en gærning som blir besatt av døde kjendiser. Gjør som regel ikke det altså, har ikke begynt å høre på motorhead helt ennå feks. Men etter at DB døde så var det jo naturlig nok mye snakk om han på alle mediaer. Så gikk det en dokumentar om ham på nrk som jeg ble helt fengslet av. Han var jo en helt unik mann. Rett etter den dokumentaren så sende de en om Elivs Presley...ble ikke opphengt ham altså, selv om han også var unik :-) Anonymous poster hash: da70e...63f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #10 Skrevet 14. februar 2016 Jeg tror det blir sterkere når det er slike personer som på en måte "alltid" har vært der, at vi er vokst opp med dem. Vi (eller skulle jeg heller skrive jeg ) husker dem gjerne utseendemessig slik de var da de var yngre, når vi tenker på dem så kommer det yngre ansiktet deres gjerne opp i tankene først. Og så har vi gjerne mange minner knyttet til bestemte tider av livet vårt. Og musikk er jo noe som vi gjerne forbinder sterkt til hendelser eller perioder. Så når slike kjemper som han dør, da tror jeg det føles litt "naturstridig", de har jo "alltid" vært der. Nå blir det veldig nært også med media, og det kommer alltid opp masse om personen og det den har prestert - og når man plutselig oppdaget at det var enda mer ved denne personen og musikken, da tror jeg det kan bli som en slags sorg. Og vi har heller ikke lyst å gi slipp på minnene om alt det musikken minner oss om av tidligere ting i livet - og da er det fort gjort å bli litt opphengt, tror jeg. Om vi holder fast og sjekker ut mer av musikken så er det som om både "kjempen" og minnene våre får fortsette å være udødelige.... slik vi selv selvfølgelig også er Anonymous poster hash: d2860...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå