Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Kvalmen har avtatt. Føler meg liksom ikke gravid. Men var hos legen forrige uke og hørte hjerte slo klarer bare ikke å slutte å vær bekymra. Anonymous poster hash: 9d763...67d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Helt normalt. Tiden fra uke 12 ca til man kjenner spark er grusom. Man føler ofte ingenting å er bekymret for det. Anonymous poster hash: bd401...8b3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Jeg har i mine tre svangerskap ikke hatt et eneste "symptom", annet enn positiv test, før magen vokste og jeg kunne se det. Tror det meste er normalt. Nyt heller at du er i fin form og kan kose deg med graviditeten ☺ Anonymous poster hash: 78227...3b5
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Veldig vanlig. Hos de fleste avtar eller forsvinner symptomene fra mellom 10-16 uker. Det er fordi HCG nivået synker og stabiliserer seg. Du er nå inne i 2. Trimester, og den beste tiden å være gravid i for de fleste. I 3. Trimester melder det seg gjerne en del plager igjen. Så nyt denne tiden så lenge det varer Anonymous poster hash: 26a79...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå