Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Noen som har prøvd lunsjbuffeten? Er den bra? Er det dessert der? Anonymous poster hash: a4098...976
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Ja, helt ok. Et greit utvalg i ulike retter og ja det er desserter der. Jeg er ingen fan av buffet - men de aller fleste jeg kjenner som er det skryter av color line sin. Anonymous poster hash: 2e2bf...d9e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Takk for svar😊 Jeg er heller ikke noe buffetmenneske, men jeg er litt svak for dessertbord...😋HI Anonymous poster hash: a4098...976
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 For barna er det egentlig viktigst at det er litt sjømat (helst reker, kreps og skjell) å velge i. HI Anonymous poster hash: a4098...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå