Gå til innhold

Color Line til Kiel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd lunsjbuffeten? Er den bra? Er det dessert der?

 

Anonymous poster hash: a4098...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt ok. Et greit utvalg i ulike retter og ja det er desserter der. Jeg er ingen fan av buffet - men de aller fleste jeg kjenner som er det skryter av color line sin.



Anonymous poster hash: 2e2bf...d9e
Skrevet

Takk for svar😊

Jeg er heller ikke noe buffetmenneske, men jeg er litt svak for dessertbord...😋HI

 

Anonymous poster hash: a4098...976

Skrevet

For barna er det egentlig viktigst at det er litt sjømat (helst reker, kreps og skjell) å velge i. HI

 

Anonymous poster hash: a4098...976

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...