Gå til innhold

Tannkjøttbetennelse...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos tannlegen før jul og hadde da kraftig tannkjøttbetennelse,det kom til å gå over etter ei uke med tanntråd...Men har ikke fått teken på tanntråden så nå er det på'n igjen..Har begynt å bruke tannpirker som jeg synes er mye bedre og nå etter 3 dager er det veldig vondt,spesielt rundt ei tann og det går oppover tannkjøttet i overkjeven..Det blør fortsatt baki der og samtidig har jeg vondt i bihulen på den siden 😕 Er det noe annet jeg kan gjøre for at det skal bli bedre eller må jeg bare ha tålmodighet,tannlegen sa jo 1 ukes tid sist...Det dunker og verker...🙈 Skal iallefall være flink med tannpirker/tanntråd hver dag heretter...

 

Anonymous poster hash: c9c7c...071

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp corsodyl munnskyll på apoteket. Når deg går opp til bihulen høres det ut som en kraftig betennelse som kanskje trenger antibiotika? Synes du skal ringe tannlegen din i morgen! Lykke til og god bedring

 

Anonymous poster hash: a69c1...833

Skrevet

Kjøp corsodyl munnskyll på apoteket. Når deg går opp til bihulen høres det ut som en kraftig betennelse som kanskje trenger antibiotika? Synes du skal ringe tannlegen din i morgen! Lykke til og god bedring

 

Anonymous poster hash: a69c1...833

Bihulen tror jeg er pga forkjølelsen jeg har...

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: c9c7c...071

Skrevet

Hvis du har fått skikkelig betennelse så hjelper det ikke å slutte m tanntråd etter en uke. Det virker sikkert bra, og blør ikke, men du må fortsette likevel...

Skrevet

Selv om det gjør vondt og det dunker oppover til bihulene kan jeg allikevel få det bort på egenhånd?? Når jeg bruker tanntråd/tannpirker daglig og skyller med fluorskylling altså...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c9c7c...071

Skrevet

 

Ser du skriver at du sliter med å få teken på tanntråd. Vet ikke hva du bruker, men vil tipse om de her

 

http://www.dagsmarked.no/6681-thickbox_default/tannpirker-med-tanntrad.jpg

 

Kjempe enkle å bruke og fås kjøpt på vanlige matbutikker

 

Anonymous poster hash: aab15...8b0

Takk for tips,disse så veldig enkle ut! Må prøves 😊 Bruker vanlig tanntråd som jeg kjøpte hos tannlegen og den er litt tykk og har problemer med å få den mellom tenne + ut igjen...Greit når jeg har fått den inn mellom tenne da 😊

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: c9c7c...071

Skrevet

 

Ser du skriver at du sliter med å få teken på tanntråd. Vet ikke hva du bruker, men vil tipse om de her

 

http://www.dagsmarked.no/6681-thickbox_default/tannpirker-med-tanntrad.jpg

 

Kjempe enkle å bruke og fås kjøpt på vanlige matbutikker

 

Anonymous poster hash: aab15...8b0

Takk for tips,disse så veldig enkle ut! Må prøves Bruker vanlig tanntråd som jeg kjøpte hos tannlegen og den er litt tykk og har problemer med å få den mellom tenne + ut igjen...Greit når jeg har fått den inn mellom tenne da

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: c9c7c...071

 

De er veldig greie  :) Jeg knoter og veldig med vanlig tanntråd

 

Anonymous poster hash: aab15...8b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...