Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 ..nå ligger barnet ute og sover. Tror du ikke naboen er ute med ungene sine? Jeg hører jo alt de sier, og nå hørte jeg at kona spurte idiotmannen sin om de heller skulle gå på baksiden av huset og leke med barna, siden barnet mitt ligger ute og sover. Tror du ikke han svarte at "jeg gidder faen ikke la meg styre av hu kjerringa der". Hva faen? Hva er problemet hans? Det er godt jeg er en rolig sjel, ellers skulle jeg faen meg gått ut og satt dusten skikkelig på plass. Stakkars dame som er gift med ham, og barn som har ham til far!!! Anonymous poster hash: bdd0a...a09
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Finn på noe nytt å trolle om nå. Den sitronen presset du godt nok i går. Anonymous poster hash: 46292...3be
Francine71 Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Hva?? Unnskyld meg,men han er da i sin fulle rett til å leke hvor han vil på sin egen tomt. Og selvfølgelig svarer han sånn om deg siden du er helt blåst og tror verden handler om deg. Ta ungen din inn og slutt med sutringa. Ikke søren om vi hadde latt oss styre av naboers behov,da får de flytte til et øde sted.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 JEG ER VERDENS NAVLE!!!! (Glad du ikke er naboen min, den over var ment til deg) Har selv tre små som alle har sovet ute og kunne aldri i himmelens navn falle meg inn å be nabobarn dempe seg av den grunn. Noe oppi hodet ditt er fullstendig feil skrudd sammen. Anonymous poster hash: e15f5...010
Liljekonvall<3 Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Vet du, jeg syns faktisk du kan KREVE at alle naboene dine holder seg innendørs mellom kl 12-14, slik at din unge kan sove ute i vognen og du kan slippe støy på babycallen. Dette gjelder selvfølgelig også bilkjøring. Gi også beskjed om at de godt kan stenge vinduer, sånn i tilfelle de finner på å støvsuge o.l. ✌🏻️
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Nå var det vel unison enighet i det andre innlegget ditt om at det var du som var den blåste. Tror fortsatt du tuller. Ellers får du kle på deg og rusle søndagstur så barnet får sove og du slipper å skru bed babycallen. Anonymous poster hash: 57fd2...d1f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 Wow...noen må få seg et liv istedet for å sitte her inne å lage trolletråder... Gjesp... Anonymous poster hash: 93752...d5e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 Hva var første innlegget? Anonymous poster hash: 8ee9f...8eb
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #9 Skrevet 14. februar 2016 Hva var første innlegget? Anonymous poster hash: 8ee9f...8eb http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144261318-hvem-er-den-bl%C3%A5ste-her/page-1 Anonymous poster hash: 57fd2...d1f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #10 Skrevet 14. februar 2016 Det er jo ikke du som har en blåst nabo hi. Det er din nabo som har en blåst nabo. Du er utrolig selvsentrert, egoistisk og fullstendig på bærtur Anonymous poster hash: 1bdba...fbc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #11 Skrevet 14. februar 2016 Du ER en blåst nabo, HI, hvis dette mot formodning skulle være sant. Men jeg er egentlig like sikker i dag som i går på at du er hormonell trollmor som er i sjokk over å oppdage at hun venter nr. 12. Anonymous poster hash: 41a60...d9d
Gjest Minnieropptatt Skrevet 14. februar 2016 #12 Skrevet 14. februar 2016 Hvorfor skriver du innlegg her inne om det? Jeg er helt enig med naboen din. Å ta hensyn til DEG er det siste jeg hadde gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå