Gå til innhold

dele soverom med barnet eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ha seng i stua, gjemt bak en hylle? Har liten stue, bare 18 kvm, så det kan bli trangt. Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: fcd6f...2be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delt med barnet :)

Anonymous poster hash: c05bf...c76

Skrevet

Vi har flere soverom (4 soverom, 1 voksen og 2 barn). Barna har hvert sitt, men de velger å sove med meg likevel. Kunne klart oss med ett soverom :) . Så ja, jeg ville delt.

Anonymous poster hash: 2d12d...b5c
Skrevet

Kommer an på alderen til barnet.

Anonymous poster hash: 775f2...1fa

Skrevet

Delt med barn opp til 8-10-årsalderen, deretter seng på stua.

Anonymous poster hash: 0a583...ee7
Skrevet

Jeg delte rom med min fra hun var ca 2 til hun ble 8, gikk veldig fint :)

Anonymous poster hash: 14592...655

Skrevet

Jeg delte rom med mor som tenåring, det var grusomt. Ingen privatliv.

Anonymous poster hash: 53366...5cd
Skrevet

Hvis barnet er lite så hadde jeg delt. Store barn trenger litt privatliv så da hadde jeg investert i en god sovesofa som jeg kunne slå ut til seng på natten

Anonymous poster hash: 6e2bf...3f3
Skrevet

Hun er bare 6 mnd så nå går det greit. Men tenkte om jeg kanskje burde flytte ut i stua snart, men da fortsetter vi slik. Høres jo ut som det har fungert fint for dere! Hi

Anonymous poster hash: fcd6f...2be

Skrevet

Vi har stort hus, 7 soverom, men barna har sovet på mitt rom til de var 2 år gamle likevel. Så lenge de har sovet i sprinkelseng har jeg hatt de på vårt soverom, også har de flyttet på eget rom når de fikk juniorseng...

Barnet ditt er bare 6 mnd så dette hadde jeg ikke skjenket en tanke, helt greit å dele rom ihvertfall frem til skolestart, og hvem vet hva som har skjedd innen den tid. Kanskje bor du i en mye større bolig med nok soverom innen den tid.

Anonymous poster hash: a3bf9...59a
Skrevet

Jeg delte rom med sønnen min til han var ti år. Det var hans rom, jeg bare sov der, så for han var det hans rom :)

Nå sover jeg på sovesoffa. Dette er også ok, men er godt å ha et rom å gå til når dagen er over. Jeg får litt Klaus av stua, sovner der, våkner der, er der store deler av dagen :)

Men vi har bare ett rom, så sånn må det være.

Savner egen seng, med nattbord, eget klesskap, et rom å gå til når jeg vil hvile...

Men dette er ikke en nødvendighet, så klarer meg :)

Uten for Skandinavia bor de fleste sånn, er nok bare her vi er "bortskjemt" med hver sine rom, kontor, gjesterom osv... ikke bortskjemt kanskje, men VELDIG heldige :)

Anonymous poster hash: c05bf...c76

Skrevet

Jeg ville absolutt delt soverom lenge enda! :-)

Anonymous poster hash: a293f...21f
Skrevet

Jeg delte rom med mamma og broren min til jeg var 14, det var litt kjipt men ikke krise. I mitt 15 år kjøpte vi rekkehus og jeg fikk eget rom:)

Anonymous poster hash: 4f55d...ede

Skrevet

Vi bor i ei lita leilighet, to voksne og et barn. Går veldig fint å dele :) Har satt opp en skilleseng mellom vår og hennes seng så vi har nesten to soverom :)

Anonymous poster hash: 51837...a43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...