Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Jeg er fryktelig i tvil... Vi har kjøpt en prosjektert bolig i et måse vi ikke kjenner. Ca 4 mil fra der vi bor nå. Grunnen til dette er st vi ønsker noe større. I dag bor vi i et rolig og fint område i Oslo langt fra selve sentrum. Jeg har bodd her ik 25 år. Vi har to barn som begynner å bli godt integrert i miljøet. Det ene barnet går i tredje klasse og er populært. Nå har det seg sånn at jeg ikke vil flytte allikevel, jeg har innsett at miljø og trivsel betyr mer enn plass. Her vi bor nå er det dyrt, så å flytte til noe større i området kommer til å ta lang tid. Vi bor i en bitteliten fireroms i en blokk. Blir helt dårlig av tanken på å flytte. I tillegg er jeg veldig glad i området selv. Det nye stedet vi har kjøpt er et rekkehus sol blir splitter nytt. Ulempene der er at det er langt til barneskolen og mere øde enn her. Alle sier at barna fort finner venner, men jeg er usikker allikevel . Hva ville dere ha gjort? Anonymous poster hash: 3fb3c...ce3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Vo skal hjelpe deg å velge om du vil ta med deg hele familien din og flytte eller ei? Er du seriøs nå!? Anonymous poster hash: f7805...67b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Dårlig overskrift, jeg ønsker råd ikke at andre skal ta valget. Anonymous poster hash: 3fb3c...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå