Gå til innhold

Takke stemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som er stemor til to barn i tillegg til å ha tre egne barn.Hun stiller opp for alle!Hun hjelper til med lekser, kjører de på trening/skole etc, lager alle dagens måltider, trøster når noe går galt,vasker yndlings genseren seint på kvelden fordi barnet bare må ha den neste dag<3 i tillegg gjør hun alle andre hverdagslige ting som alle foreldre gjør, og som regelt gjør hun det alene for pappan til barna har eget firma og er borte 80%av tida....Jeg synes stemødre fortjener et takk idag💐

Anonymous poster hash: 49212...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjesp 😴😴😴

Anonymous poster hash: 07b1e...02d

Skrevet

Trøtt idag du og ja?😆

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor barn skal takke foreldrene i det hele tatt, verken ekte mor eller stemor. Takk for hva? Barnet har ikke bedt om å bli født. Det er et egoistisk valg å få barn, og et minst like egoistisk valg å stikke av med pappaen til et allerede eksisterende barn!

Anonymous poster hash: cb48b...0c8

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor barn skal takke foreldrene i det hele tatt, verken ekte mor eller stemor. Takk for hva? Barnet har ikke bedt om å bli født. Det er et egoistisk valg å få barn, og et minst like egoistisk valg å stikke av med pappaen til et allerede eksisterende barn!Anonymous poster hash: cb48b...0c8

Du vet at det finnes en del pappaer der ute som allerede har forlatt/er blitt forlatt av eksdama ja? Ikke alle man trenger "å stikke av med"

Hilsen ei som håper det dukker opp en stepappa til ungen her i gården....

Anonymous poster hash: 89f49...e96

Skrevet

Jeg har takket stemoren til mitt barn idag :) Hun er så flink med barnet mitt, så hun fortjener virkelig en liten feiring :)

Anonymous poster hash: 2a9ea...5d5

Skrevet

Stor forskjell på stemødre. Jeg har en venninne som er en fantastisk stemor. Hun har ingen egne barn, men stiller hundre prosent opp for stebarna, og har et nært forhold til deres mor. Så har jeg en annen venninne som har vært stemor i syv år nå. Aldri en eneste gang har jeg hørt henne si noe som kan tolkes positivt om stebarna. Hun behandler dem så dårlig at de helst ikke vil til sin far.

Må være opp til stebarn om de ønsker å hedre sin stemor eller ikke.

Anonymous poster hash: f2394...5ca

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor barn skal takke foreldrene i det hele tatt, verken ekte mor eller stemor. Takk for hva? Barnet har ikke bedt om å bli født. Det er et egoistisk valg å få barn, og et minst like egoistisk valg å stikke av med pappaen til et allerede eksisterende barn!Anonymous poster hash: cb48b...0c8

Du vet at det finnes en del pappaer der ute som allerede har forlatt/er blitt forlatt av eksdama ja? Ikke alle man trenger "å stikke av med"

Jada, mente det ikke nødvendigvis sånn. Men mange barn foretrekker nok at faren forblir singel og at de kan ha ham for seg selv. Uansett er det ikke noe behov for at barna skal takke verken egne foreldre eller ste.

Skrevet

Jada, mente det ikke nødvendigvis sånn. Men mange barn foretrekker nok at faren forblir singel og at de kan ha ham for seg selv. Uansett er det ikke noe behov for at barna skal takke verken egne foreldre eller ste.

Det er nok mange små diktatorer rundt om kring i dette landet, ja.. Heldigvis finnes det foreldre der ute som klarer både å ta vare på barna OG sette grenser. Det er min mening at voksne skal også få lov til å ha det godt i hverdagen. Hvis barna aldri må ta hensyn til andre (også når det innebærer "deling" på pappa eller mamma) og ikke heller må lære seg å vise takknemlighet og/eller sette pris på andre mennesker i hverdagen og vokser opp i den tro at verden kretser rundt de, så boder det ikke akkurat godt for deres fremtidige forhold..

Anonymous poster hash: c3a79...71a

Skrevet

Åj så bitter😱😳😳Jeg sier takk og unga sier takk.Er det ikke fint om sjefen takker deg for godt arbeid heller?kanskje ikke, han har jo ikke bedt om å jobbe for han...øh?

Skrevet

Kan vi ikke lage en egen stemorsdag og stefarsdag da, så kan mammaene få ha morsdagen i fred og slippe maset om alle andre som burde takkes på deres dag?

Så kan vi jo ha stebestemor og stebestefar dag, steonkeldag og venninnesomharværtekstrasnillmedbarnetdag.

Anonymous poster hash: 355cd...33d

Skrevet

Høres ut som det er mange bitre mødre her, er det rart det er vanskelig for mange å være stemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...