Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 Så frusterert, blir tykkere og tykkere i rask tempo etter at jeg begynte å bruke Levaxin men legen sier det ikke er sammenheng. Nå har jeg brukt app'en Lifesum for å få oversikt over kalorier og ligger på ca1500 om dagen. Vurderer å kutte ut hele Levaxinen for dette blir man deppa av Anonymous poster hash: 8bfcf...9c5
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Jeg gikk ned i vekt m levaxin (gikk ned de kiloene sykdommen hadde gitt meg). Kanskje du bør prøve erfa eller noe sånt Anonymous poster hash: aa42b...c44
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Jeg var tynn i utgangspunktet og må jobbe litt med å ikke gå ned i vekt nå. Anonymous poster hash: cdbd8...0ba
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Det kan absolutt ha en sammenheng. Du kan ikke slutte med Levaxin, men du bør forsøke andre medikamenter. Dersom legen din ikke skjønner det, må du bytte lege eller bli henvist til endokrinolog. Anonymous poster hash: 46743...81a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Sjekk at du er riktig medisinert. Kan hende det er dét som trengs korrigeres. Får du god hjelp hos fastlegen? Du skal kunne få henvisning til endokrinolog. Jeg hadde mange plager på levaxin, bruker nå erfa. Lavt stoffskifte og levaxin påvirker oss så utrolig forskjellig, min vekt har vært helt upåvirket uansett verdier og medisin. Men har hatt andre problemer. Som oftest er ikke fastlegen SÅ god på stoffskiftet, så be om henvisning (du kan også gå privat, men er veldig mye dyrere). Anonymous poster hash: e2e5d...61a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Så frusterert, blir tykkere og tykkere i rask tempo etter at jeg begynte å bruke Levaxin men legen sier det ikke er sammenheng. Nå har jeg brukt app'en Lifesum for å få oversikt over kalorier og ligger på ca1500 om dagen. Vurderer å kutte ut hele Levaxinen for dette blir man deppa av Anonymous poster hash: 8bfcf...9c5 Gått på levaxin hele livet, men er ikke tykk. Kan det være du får feil dose? Anonymous poster hash: bf41c...fd0
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 Takk for svar, blodprøvene har vært litt opp og ned. For lav til for høy men den siste fikk jeg bare svar at de var ok uten at det stod hva verdiene var. Tror jeg ber om henvisning nå, for ellers slutter jeg Anonymous poster hash: 8bfcf...9c5
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 Takk for svar, blodprøvene har vært litt opp og ned. For lav til for høy men den siste fikk jeg bare svar at de var ok uten at det stod hva verdiene var. Tror jeg ber om henvisning nå, for ellers slutter jeg Anonymous poster hash: 8bfcf...9c5 Slutting med slike medikamenter kan gi konsekvenser du ikke vil ha... Anonymous poster hash: 46743...81a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #9 Skrevet 14. februar 2016 Legen sa at det ikke var krise da jeg lå bare rett under grensen på at det kunne kalles lavt stoffskifte, begynte på levaxin for å se om de hjalp mot null energi, tanke tåke og stort søvn behov og de har faktiskt hjulpet men nå har jeg lagt på meg 20 kg på noen få måneder etter at jeg begynte å ta de og det uten å ha endret kostholdet Anonymous poster hash: 8bfcf...9c5
uanonym Skrevet 14. februar 2016 #10 Skrevet 14. februar 2016 Da tar du sannsynligvis for lite levaxin. Lær deg om sykdommen din, begynn og følg med på prøvesvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå