Gå til innhold

migrene pga stress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt migrene. . Ingen jeg vet om i min familie har det.. den siste tiden har jeg tre-fire ganger hatt episoder med flimring for øynene og halve synsfeltet har blitt borte. Det har vart i 15-20 min for deretter forsvinne men etterlate et trykk i hodet.. det er ikke kjempeviktig men jeg har lest at det går an å ha migrene uten hodepine. Jeg er midt i et samlivsbrudd og ganske stresset og fortvilet så det kan jo ha med det å gjøre. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: dfa1d...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener: det er ikke kjempevondt; )

Skrevet

Klassisk! Som jeg skulle beskrevet det selv. Ikke alltid jeg får vondt i hodet etter aura, men noen ganger er det voldsomt.

Anonymous poster hash: f6fe0...aa9

Skrevet

Stress utløser migrene hos meg også. Etter at jeg la om til lavkarbo er det grunnen til de fleste anfallene, og en av grunnene til at jeg ikke kan jobbe.

Få en time hos legen. Legen min sa at migrenemedisinen kun virker dersom det faktisk er migrene. Verd et forsøk!? Migrene er verste sort 😕😢

Skrevet

Stress utløser migrene hos meg også. Etter at jeg la om til lavkarbo er det grunnen til de fleste anfallene, og en av grunnene til at jeg ikke kan jobbe.

Få en time hos legen. Legen min sa at migrenemedisinen kun virker dersom det faktisk er migrene. Verd et forsøk!? Migrene er verste sort

Men hvis lavkarbo gir deg migrene, hvorfor slutter du ikke med  lavkarbo

Anonymous poster hash: 112f0...d47

Skrevet

Få en time hos legen. Legen min sa at migrenemedisinen kun virker dersom det faktisk er migrene. Verd et forsøk!? Migrene er verste sort

Men hvis lavkarbo gir deg migrene, hvorfor slutter du ikke med lavkarbo

Anonymous poster hash: 112f0...d47

Etter at jeg la om til lavkarbo er det som i stress grunnen til de fleste anfallene.

Før hadde jeg flere dager med migrene enn uten. Tåler raske karbohydrater veldig dårlig.

Skrevet

Samme her. Men har mye mindre migrene etter st jeg sluttet med p-pillen. Tok magnesium tilskudd en stund og det hjalp veldig! Skal begynne på igjen nå!

Anonymous poster hash: 4c4b4...d99

Skrevet

Jeg har aldri hatt migrene. . Ingen jeg vet om i min familie har det.. den siste tiden har jeg tre-fire ganger hatt episoder med flimring for øynene og halve synsfeltet har blitt borte. Det har vart i 15-20 min for deretter forsvinne men etterlate et trykk i hodet.. det er ikke kjempeviktig men jeg har lest at det går an å ha migrene uten hodepine. Jeg er midt i et samlivsbrudd og ganske stresset og fortvilet så det kan jo ha med det å gjøre. Hva tenker dere?

Skulle detta barre komme av stress, tviler. Kva med andre sjukdommer som plutselig som kommer av migrene.

Anonymous poster hash: badce...9d8

Skrevet

Stress kan utløse migrene.

Anonymous poster hash: 7cd8f...c61
Skrevet

Høres ut som aura migrene.

Symtomene kommer, men ikke selve migrenen. Jeg har også det.

Anonymous poster hash: d4dc1...2eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...