Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Jeg har aldri hatt migrene. . Ingen jeg vet om i min familie har det.. den siste tiden har jeg tre-fire ganger hatt episoder med flimring for øynene og halve synsfeltet har blitt borte. Det har vart i 15-20 min for deretter forsvinne men etterlate et trykk i hodet.. det er ikke kjempeviktig men jeg har lest at det går an å ha migrene uten hodepine. Jeg er midt i et samlivsbrudd og ganske stresset og fortvilet så det kan jo ha med det å gjøre. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: dfa1d...246
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Jeg mener: det er ikke kjempevondt; ) Anonymous poster hash: dfa1d...246
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Klassisk! Som jeg skulle beskrevet det selv. Ikke alltid jeg får vondt i hodet etter aura, men noen ganger er det voldsomt. Anonymous poster hash: f6fe0...aa9
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Stress utløser migrene hos meg også. Etter at jeg la om til lavkarbo er det grunnen til de fleste anfallene, og en av grunnene til at jeg ikke kan jobbe. Få en time hos legen. Legen min sa at migrenemedisinen kun virker dersom det faktisk er migrene. Verd et forsøk!? Migrene er verste sort 😕😢
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Stress utløser migrene hos meg også. Etter at jeg la om til lavkarbo er det grunnen til de fleste anfallene, og en av grunnene til at jeg ikke kan jobbe. Få en time hos legen. Legen min sa at migrenemedisinen kun virker dersom det faktisk er migrene. Verd et forsøk!? Migrene er verste sort Men hvis lavkarbo gir deg migrene, hvorfor slutter du ikke med lavkarbo Anonymous poster hash: 112f0...d47
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Stress utløser migrene hos meg også. Etter at jeg la om til lavkarbo er det grunnen til de fleste anfallene, og en av grunnene til at jeg ikke kan jobbe. Få en time hos legen. Legen min sa at migrenemedisinen kun virker dersom det faktisk er migrene. Verd et forsøk!? Migrene er verste sort Men hvis lavkarbo gir deg migrene, hvorfor slutter du ikke med lavkarbo Anonymous poster hash: 112f0...d47 Etter at jeg la om til lavkarbo er det som i stress grunnen til de fleste anfallene. Før hadde jeg flere dager med migrene enn uten. Tåler raske karbohydrater veldig dårlig.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 Samme her. Men har mye mindre migrene etter st jeg sluttet med p-pillen. Tok magnesium tilskudd en stund og det hjalp veldig! Skal begynne på igjen nå! Anonymous poster hash: 4c4b4...d99
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 Jeg har aldri hatt migrene. . Ingen jeg vet om i min familie har det.. den siste tiden har jeg tre-fire ganger hatt episoder med flimring for øynene og halve synsfeltet har blitt borte. Det har vart i 15-20 min for deretter forsvinne men etterlate et trykk i hodet.. det er ikke kjempeviktig men jeg har lest at det går an å ha migrene uten hodepine. Jeg er midt i et samlivsbrudd og ganske stresset og fortvilet så det kan jo ha med det å gjøre. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: dfa1d...246 Skulle detta barre komme av stress, tviler. Kva med andre sjukdommer som plutselig som kommer av migrene. Anonymous poster hash: badce...9d8
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #9 Skrevet 14. februar 2016 Stress kan utløse migrene. Anonymous poster hash: 7cd8f...c61
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #10 Skrevet 14. februar 2016 Høres ut som aura migrene. Symtomene kommer, men ikke selve migrenen. Jeg har også det. Anonymous poster hash: d4dc1...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå