Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Har du eller din partner noensinne "kept score" i forholdet? http://psychcentral.com/blog/archives/2014/08/17/5-tips-to-keep-keeping-score-from-ending-your-relationship/ Anonymous poster hash: eaa46...76e
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Var sånn med eksmannen i småbarnsperioden. Er ikke en kløpper på kommunikasjon, så har helt klart mye å gå på når det kommer til hvordan jeg snakker om problemer. Ofte "snakker" jeg om det inne i hodet mitt på repeat i en evighet først, fordi jeg synes det er vanskelig eller for bagatellmessig til å tas opp, men samtidig plager det meg såpass at jeg blir nærmere forbannet, og så plutselig eksploderer jeg, evt begynner å furte, til han blir nødt til å spørre hva som er galt. Skikkelig modent og attraktivt.. Skulle ønske jeg kunne snakke som en rasjonell voksen, sukk... Anonymous poster hash: 9a66d...560
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Jeg er nok sånn. Men ikke at jeg nekter å ha sex. Men når det blir nok, så blir jeg jo plutselig sint over en filleting. For da har jeg bært med meg mange andre ting. Og er det en stor ting, så er jeg nok flink til å dra den opp i store krangler, bare for at jeg skal vinne. Så jeg må bli mye flinkere til å legge fra meg ting, for jeg er nok alt for flink til å gå og bære med meg alt. Anonymous poster hash: cec98...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå