Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom blir noen av mine facebookvenner borte. Kan man forsvinne ut av seg selv på en liste eller må de fysisk slette meg som venn.

Hos enkelte vil jeg egentlig sende en ny venneforespørsel, men føler at det blir for dumt om de har slettet meg. Men hva hvis jeg bare forsvinner og de lurer på hvorfor jeg har slettet de?

Anonymous poster hash: 7e0c8...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender det forsvinner venner hos meg også. Jeg legger dem ikke til igjen, men har opplevd at de legger meg til igjen. Noen tom. 2-3 ganger nå.

Noen sletter meg sikkert også 😉

Skrevet

Facebook-venner blir aldri borte uten at noen har trykket på slett venn-knappen

Anonymous poster hash: b3fc5...d77

Skrevet

Innimellom blir noen av mine facebookvenner borte. Kan man forsvinne ut av seg selv på en liste eller må de fysisk slette meg som venn.

Hos enkelte vil jeg egentlig sende en ny venneforespørsel, men føler at det blir for dumt om de har slettet meg. Men hva hvis jeg bare forsvinner og de lurer på hvorfor jeg har slettet de?

Du forsvinner ikke.

Men de kan ha stengt kontoen sin og dermed forsvunnet for deg.

Anonymous poster hash: f3592...819

Skrevet

Så enkelt. Takk skal du ha. Da sender jeg ikke ny venneforespørsel til de. Men syntes det er trist at enkelte sletter meg, noen bryr jeg meg ikke om at dehar blitt borte, men lurer selvsagt på hvorfor enkelte har slettet meg.

Skrevet

Så enkelt. Takk skal du ha. Da sender jeg ikke ny venneforespørsel til de. Men syntes det er trist at enkelte sletter meg, noen bryr jeg meg ikke om at dehar blitt borte, men lurer selvsagt på hvorfor enkelte har slettet meg.

Jeg har slettet mange uten å mene det. Særlig hvis jeg er på facebook mens jeg ammer i halvsøvne osv.

Noen ganger "glemmer" jeg å sende ny forespørsel fordi det er flaut å ha slettet dem.

Anonymous poster hash: 8d06b...88c

Skrevet

Det er faktisk veldig lett å komme bort i den slette-knappen.

Kanskje ungene har lekt med mobilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...