Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Er det blotting når noen sitter i sin egen bil å runker? En mann som ble observert i nabolaget i dag. Helt tydelig hva han dreiv med. Burde jeg ringe politiet? Eller er dette en fillesak? Ble litt usikker på hva jeg burde gjøre? Anonymous poster hash: cf97d...225
Gjest Antarctica Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Det er blotting. Du skal ringe.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Takk Pashla. Da tar jeg en telefon. Føler meg enormt teit som gikk inn på et forum for å spørre om råd, men, jeg har det med å overreagere og bli noe hysterisk, så fikk for meg at dette kanskje var greit, siden han satt i sin egen bil, og at politiet ikke ville brydd seg om det. Og at jeg kom til å framstå som et ja, hysterisk fjols om jeg ringte... Anonymous poster hash: cf97d...225
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Det er vell ikke blotting med mindre du forsøker å vise frem kjønnsorganene dine? Anonymous poster hash: b9613...a3d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Hva sa politiet da? Jeg synes ikke dette er blotting, selv om det er litt ekkelt. Anonymous poster hash: 9636d...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå