Gå til innhold

Hvordan er barnefar med babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby her er snart 4 mnd, og bf gidder ikke gjøre noe! Spør om han kan se etter baby mens jeg dusjer, drar å trener osv , men alltid en unnskyldning om at han er så trøtt å sliten, vondt å bla bla! Å han gidder ikke å leke med eller bære baby, da skal han på do å sitter der i 3 kvarter!!!

Anonymous poster hash: 3d35c...909

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er EKSTREMT dullete, så mye at det nesten blir ekkelt. Overbeskyttende og helt på tuppa.

Anonymous poster hash: d0f09...e30

Skrevet

Hvorfor spør du han? Bare gi ham baby og si at Nå tar jeg meg en dusj! Det er vel like mye hans barn.

Anonymous poster hash: abde4...dc7

Skrevet

Du kaller han barnefar? Er det ikke mannen din? Kjæresten? Samboeren?
Om ikke hvorfor er han der da når du skal dusje? trene? Og hvorfor går han da på din do, i 45 minutter?

​Dere bor sammen og du kaller han for barnefar? Det er kanskje ikke så lurt om dere skal ha et liv sammen. 
​Om han ikke evner å hjelpe til med baby så er det kasnkje like greit at dere ikke har et liv sammen, men skrekk å gru om han da skal ha samvær? 

​Ingen dans på roser, samme hvordan du snur deg, så lenge han ikke endrer seg. Skal du satse på han, så må du se på han som mannen din, ikke som barnefar. Lykke til.

Anonymous poster hash: 1e7b3...357
Skrevet

Nå har jeg bevisst giftet meg med en mann, ikke en forkjælt guttevalp, så han gjør like mye som meg ( minus amming).

Anonymous poster hash: 06993...e72

Skrevet

Alt som jeg gjør, eller mer på natta faktisk for da tar han babyen når den er urolig. Han ammer ikke da.

Skjønner ikke at du gidder! Og du spør om han kan? Du gir han ungen og sier at nå er der hans tur! Hallo!

Skrevet

Min eks var en fantastisk pappa til våre nyfødte. Han stod opp om morgenen, vugget utrøstelig baby om natten, badet, skifte, gikk på tur... jeg var VELDIG heldig :)

Han var (er) en fantastisk pappa, men ikke så god kjæreste, så vi flyttet etter hvert ifra hverandre. Og da først merket jeg virkelig hvor mye hjelp jeg hadde hatt. Plutselig satt jeg der alene med to små, og hverdagen ble veldig hektisk, for meg som hadde vært så bortskjemt :)

Anonymous poster hash: 39995...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...