Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Noen som har oppskrift på en god og utprøvd peppersaus? Jeg elsker toro sin.. Og får aldri til å lage en peppersaus som er like god.. Anonymous poster hash: 7d5a6...2b2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Jeg bruker kun Toro sin, ingen andre kan måle seg. Har prøvd utallige oppskrifter. Ingen funker. Anonymous poster hash: e3ec4...86e
MarianeA Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Hjemmelaget god saus på 5 minutter. Smaker nydelig. 3 dl fløte (bruk kokosmelk eller soyafløte om man ikke tåler melkeprodukter) 1/2 ss malt peppermix 1 ts hel pepper 1 ss maizena 1 buljongterning Ca 1 ts sukkerkulør Smak til med salt Framgangsmåte: Ha fløte, pepper, buljong, sukkerkulør og maizena i en panne og la det koke opp under omrøring. Når sausen er kokt opp smaker en til med eventuelt salt og pepper. Fargen på sausen kan justeres med sukkerkulør om ønskelig.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Hjemmelaget god saus på 5 minutter. Smaker nydelig. 3 dl fløte (bruk kokosmelk eller soyafløte om man ikke tåler melkeprodukter) 1/2 ss malt peppermix 1 ts hel pepper 1 ss maizena 1 buljongterning Ca 1 ts sukkerkulør Smak til med salt Framgangsmåte: Ha fløte, pepper, buljong, sukkerkulør og maizena i en panne og la det koke opp under omrøring. Når sausen er kokt opp smaker en til med eventuelt salt og pepper. Fargen på sausen kan justeres med sukkerkulør om ønskelig. Tusen takk! Den skal jeg prøve! Tar også imot flere tips ☺️ Anonymous poster hash: 7d5a6...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå