Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Er det mulig å fikse seg plass på en eller annen måte? Ringe og smiske litt? Kjenner sekretæren til han ene, har hun mulighet til å plotte meg inn som ny pasient? Anonymous poster hash: f7343...13d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Hehe...nei. bare å vente det. Folk flytter og dør. Ledig blir det til slutt Anonymous poster hash: aae90...cde
Gjest Minnieropptatt Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 (endret) Er det ikke plass er det faktisk ikke plass. Hvordan vet du at det bare er dårlige fastleger som har ledig plass? Endret 13. februar 2016 av Minnieropptatt
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016 Hehe...nei. bare å vente det. Folk flytter og dør. Ledig blir det til slutt Anonymous poster hash: aae90...cde Går det an å sette seg på venteliste altså? Hvor man vite hvilket nummer man er i rekken da? Anonymous poster hash: f7343...13d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #5 Skrevet 13. februar 2016 Er det ikke plass er det faktisk ikke plass. Hvordan vet du at det bare er dårlige fastleger som har ledig plass? Samtlige dårlige tilbakemeldinger på legelisten. Anonymous poster hash: f7343...13d
Gjest Skrevet 13. februar 2016 #6 Skrevet 13. februar 2016 Mener jeg har hørt at når det er 15 ledige hos legen, så legges listen ut på fastlegesiden. Bare til å følge med,
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #7 Skrevet 13. februar 2016 Hehe...nei. bare å vente det. Folk flytter og dør. Ledig blir det til slutt Anonymous poster hash: aae90...cde Går det an å sette seg på venteliste altså? Hvor man vite hvilket nummer man er i rekken da? Anonymous poster hash: f7343...13d Ingen venteliste..du må bare følge med. Men å følge ratinger er naivt. Mange som.slakter legen sin hvis de feks ikke vil.skrive ut sovemedisin eller andre b-preparater Anonymous poster hash: aae90...cde
Snøfnugget Skrevet 13. februar 2016 #8 Skrevet 13. februar 2016 Når jeg ønsket å bytte kunne jeg få SMSvarsel når den legen jeg ønsket fikk ledig plass. Tror jeg betalte 50 kroner for det, og det var det verdt. Da jeg fikk SMS etter noen måneder gikk jeg rett på nett og byttet fastlege.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #9 Skrevet 13. februar 2016 Det er fullt mulig å få plass selvom det er fullt jo. Det bestemmer legen helt selv. Men om du får det fordi du kjenner sekretæren er en annen sak Anonymous poster hash: 5ecef...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå