Gå til innhold

Selvopptatt 18-åring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til blir jeg gaaaaaaaal!

Anonymous poster hash: 46a20...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg JEG, JEEEG, jeg,jeeeeg, jeg, jeg!!

Skrevet

Unger og ungdom pleier å oppføre seg som det du tillater dem å oppføre seg. Nå vet jeg ikke hva du legger i selvopptatt, men om du setter krav og ignorerer divaoppførsel gir det seg snart.

Anonymous poster hash: 79ba2...b89

Skrevet

Temmelig normalt, spør du meg, men det kommer selvfølgelig an på hvilken grunnleggende oppdragelse ungdommen har fått.

Anonymous poster hash: 27e73...33a

Skrevet

Da kan du si at om personen ikke oppfører seg er den fri til å flytte ut. 

Skal de bo hjemm etter 18 år får de følge husreglene og oppføre seg.

Anonymous poster hash: 6a2e8...650
Skrevet

Hun er vennlig og god - bare utrolig selvopptatt akkurat nå! 😝

Jeg vet faktisk ikke helt hvordan jeg på en ok måte kan få henne til å slutte å (nesten) bare snakke om seg selv...

Skrevet

Finnes det noen andre typer 18-åringer?

Jeg mener selvopptatt 18 åring er liksom jobbbeskrivelsen dems...

Anonymous poster hash: c86b6...e5f

Skrevet

Har en slik i huset her også og nå har de andre ungene klikket på henne. Hadde en skikkelig eksplosjone her omdagen, så nå er det vist ikke noe gøy å være 18år i heimen her. Det er mannens eldste som bor her 50/50 så jeg blander meg ikke for mye. Er alt den stygge ulven, men nå reagerer alle de tre ungene på akkurat det samme som jeg.

Mannen sa igår han gleder seg til hun flytter på skole til høsten. Det trodde jeg aldri jeg kom til å høre fra han, men joda. Hun er helt ufordragelig omdagen. Behandler oss andre i huset som luft eller butlere.

Vet moren har hatt ett skikkelig oppgjør med henne denne uka som har vært, hun prøvde seg med å være her istede men det nektet vi. Hun eksploderte når hun fikk beskjed om å gjøre avtale med moren om hvordan hun skulle komme seg hjem. Vi hadde planer, for en gang skyld så fikk hun ikke lurt seg unna diskusjonene med moren. (Kommer ofte hit om hun krangler med mor, eller err uenig om hva hun får lov til og ikke osv.)

Anonymous poster hash: ac5bf...b88

Skrevet

Sånn er det vel å være atten. Jeg var veldig selvopptatt, men det gikk bra med meg.

Anonymous poster hash: ae085...606

Skrevet

Har en slik i huset her også og nå har de andre ungene klikket på henne. Hadde en skikkelig eksplosjone her omdagen, så nå er det vist ikke noe gøy å være 18år i heimen her. Det er mannens eldste som bor her 50/50 så jeg blander meg ikke for mye. Er alt den stygge ulven, men nå reagerer alle de tre ungene på akkurat det samme som jeg.

Mannen sa igår han gleder seg til hun flytter på skole til høsten. Det trodde jeg aldri jeg kom til å høre fra han, men joda. Hun er helt ufordragelig omdagen. Behandler oss andre i huset som luft eller butlere.

Vet moren har hatt ett skikkelig oppgjør med henne denne uka som har vært, hun prøvde seg med å være her istede men det nektet vi. Hun eksploderte når hun fikk beskjed om å gjøre avtale med moren om hvordan hun skulle komme seg hjem. Vi hadde planer, for en gang skyld så fikk hun ikke lurt seg unna diskusjonene med moren. (Kommer ofte hit om hun krangler med mor, eller err uenig om hva hun får lov til og ikke osv.)

Anonymous poster hash: ac5bf...b88

Du har min fulle medfølelse! 😜

Skrevet

Er hun med på idol? Fikk bare en følelse av det.

Anonymous poster hash: 9d2f5...db3

Skrevet

Så trist å høre!

Var vel sikkert ganske selvopptatt da jeg var 18, men jobbet hardt med skolen, fulgte reglene hjemme og forventet overhode ingen oppvartning. Fraktet meg selv dit jeg skulle og holdt mine avtaler.

(OG så hadde jeg 8 verv i diverse frivillige organisasjoner nasjonalt og internasjonalt. Så jeg var vel kanskje ikke så mye hjemme?)

Anonymous poster hash: c149e...c36
Skrevet

Hehe - neida, hun er ikke med på idol! 😜

Skrevet

Som å lese hva som burde stått om en tenåring i et godt gammaldags leksikon :)

De er nesten sjarmerende selvopptatt i tenårene, og de aller fleste vokser seg ut av det :)

Det meste handler om tull og dill, håret, klærne, venninnene, kjærester, fester, knekte neiler, feil mat, tykke lår og små pupper osv osv.

Og vi foreldre... vi skjønner ikke no! Og vi er superteite ;)

Anonymous poster hash: 41322...78c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...