Gå til innhold

Bugaboo buffalo og Stokke trailz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en av disse vognene. Og begge deler tror jeg er helt supre i byen og asfalt. Men har noen prøvd de i terreng? Grusvei, skog og mark, snø?

Anonymous poster hash: e8cd0...d4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stod mellom de samme her. Valgte Trailz. Har ingen erfaring med Bugaboo, men er veldig fornøyd med Trailz både i by og mer kuppert terreng. En fordel at barnet sitter så høyt også.

Anonymous poster hash: aad17...98b

Skrevet

Vi stod også mellom de to og valgte Buffalo'en, da vi synes Trailz'en virket veldig vinglete og ustabil i forhold. Dessuten tok Buffalo'en mindre plass i bagasjerommet på bilen vår. 😊

Anonymous poster hash: 6f90c...9d8

Skrevet

Hovedforskjellen er høyden, trailz er HØY, Buffalo er LAV. Ingen av de er vinglete. Jeg har lagt min elsk på Cybex Priam!

Skrevet

Jeg jobber I bhg og har barn som bruker begge typen vogn, ingen av mine kolegaer inkludert meg liker de, de er vinglete og virker ustabil. Prøvde de begge i litt ujevn snø ( nysnø og skare) nå og det var ett mareritt

Skrevet

Jeg liker buffaloen min godt...men den er et mareritt å legge sammen i bil

Anonymous poster hash: 6d7a1...9e9

Skrevet

Trailz er fantastisk og ikke vinglete (hatt mange vogner-denne overgår de alle) Hadde crusi-understell først, det var vinglete og ujevnt, trailz er i en annen liga. Kommer frem nesten overalt, i snø, skogssti, grusvei, asfalt, shoppingsenter. Buffalo har jeg ingen erfaring med.

Anonymous poster hash: 0759a...399
Skrevet

Har trailz og det er den beste vogna jeg har hatt. Super enkel og lett å ta med seg og god å trille. Også har du babyen mye høyere og nærmere deg enn de andre vognene.

Anonymous poster hash: 43714...303

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...