Gå til innhold

Miniklubber i syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette?

Koster det noe å ha barna der? Hvilke tider er det normalt?

Må man dokumenere alder på barna? Har en 3,5 åring som er går for å være 4....

Anonymous poster hash: e4e0a...9b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vet jo hvor gamle barna er, siden du må jo opplyse om fødselsdato på barna, da du bestiller reisen. Men er det ikke 3 år som er aldersgrensen hos ving og star tour? Det koster å ha barna der, men er ikke mye. Nå er det en stund siden vi har hatt barna der, men tror det var noen timer på dagtid, så er det gjerne en kveld, og en frokost. Kommer og an på aldersgruppen til barna.

Det er så stor forskjell på disse klubbene, var et sted. Hvor barna bare tegnet, de ansatte fant ikke på en eneste ting med barna. Så et annet sted hvor de fant på så utrolig mye gøy for barna, og de ansatte lekte mye med barna ved bassenget utenom klubben og. Men stort sett så har både jeg og barna, vært utrolig fornøyd med klubbene.

Anonymous poster hash: 9c101...ff6
Skrevet

Våre barn har vært på aktiviteter i regi av ving, og de har stortrives . Det føltes også veldig trygt å levere barna der da de har gode rutiner på avlevering og henting av barna. I fikk aldri gå inn og hente barna selv, vi måtte oppgi navn og så gikk de ansatte for å hente barnet. Har prøvd på to ulike sunwin resorts.

Skrevet

Tror vi betalte 8 euro hos ving. Da var det en aktivitet på 1,5 time. Inkludert istedet. Kun dagtid der vi var. Barnet vårt elsket det.

Anonymous poster hash: 93bcc...103

Skrevet

Vi prøvde dette en gang vi var på Mallorca. Forskjellige tema og hvert opplegg var på rundt to timer. Jeg synes det var kjekt og vesla var storfornøyd.Husker ikke hva vi betalte men det var ikke så mye. Flott opplegg hvor barna ble godt ivaretatt.

Skrevet

Vårt barn har vørt mye på Sun Wing Rhodos. Vært med på aktiviteter hele tiden, var mellom 6-8 euro. En kveldsaktivitet og en frokost aktivitet.

Anonymous poster hash: c3e31...e84
Skrevet

Tror det kommer an på barnet. Min yngste ville ikke være der, selv ikke om storebror var med. Storebror var med en dag, men ville ikke tilbake dagen etter så vi droppa det resten av ferien.

Anonymous poster hash: 2030f...5bc

Skrevet

Min har elsket det. Men siden de kun snakket russisk har jeg vært med. 2 år gammel. De hadde opplegg fra 10-2230 så vi valgte hva vi ville være med på.

Fantastisk personale.

Kostet inget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...