Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Jeg kommer akkurat fra tannlegen og har fått behandling for rotbetennelse, det var en byll ved roten. Skal rotfylle om en uke. Har også trukket en visdomstann i dag. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne spise eller drikke noen ting før i morgen. Syns dette virker litt rart. kan jeg virkelig ikke spise eller drikke noe i dag?? Er kjempe sulten, så dette er jo kjempe dumt Anonymous poster hash: 92389...ccf
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Ikke tannlege, men jobber på tannlegekontor også med rotfylling. Vi har hvertfall aldri gitt ut beskjed til noen noen gav at de ikke skal spise resten av dagen! Kun til bedøvelsen er ute. Men du burde ringe kontoret du har vært på, spørre om du har misforstått evt. hvorfor... Hørtes rart ut. Anonymous poster hash: 55c5f...2c8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 Det høres ikke riktig ut, ring og spør. Anonymous poster hash: 99fdf...f98
Hannepålandet Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016 Tror du har misforstått jeg. Er vanligvis første to timer man ikke skal spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå