Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 gjør de dette når de først roter rundt nedi magen..eller må dette vente?Noen som har gjort det? Anonymous poster hash: aac49...2cf
SuperFries Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 De gjør ikke det, nei. Det er en operasjon man selv må betale for, og den tar gjerne et par timer hvis man skal gjøre det skikkelig. Det er ikke noe du får inkludert i et KS.
bompitrollet Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 Dette gir vel også mye mer ubehag enn bare KS i ettertid, så det er på ingen måte noen god pakkeløsning og slå sammen med en nyfødt baby
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016 Tror du må t usa for å få en skikkelig mummytuck... Tror forøvrig at det er ubehagelig om magemusklene blir stramme før livmora har trukket seg skikkelig sammen Anonymous poster hash: 51dec...bea
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #5 Skrevet 13. februar 2016 Nei, keisersnittet ligger et helt annet sted enn der hvor man må snitte for å sy sammen magemusklene. Det er en helt annen type inngrep og helt annen type kirurger som gjør det. Anonymous poster hash: 34e9b...13b
Tantrum Skrevet 13. februar 2016 #6 Skrevet 13. februar 2016 Som regel er det heller ikke nødvendig da naturen ordner det meste selv. Med trening og godt utgangspunkt (at man var normalt trent/fast før graviditet) så blir man så god som ny. Ved keisernitt kutter de av musklene nederst i magen og disse sys sammen igjen. De delte magemusklene, om det er sixpac'en du tenker på, kommer uansett når man er gravid og de går sammen igjen. Jeg har født tre barn og mine har gått samme hver gang. Kan kjenne at de har vært delt når jeg strammer de, kjenner det med fingertuppene, men det er ikke noe som syns for noen.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #7 Skrevet 13. februar 2016 De går ikke tilbake av seg selv, men noen får mindre glipe enn andre. Jeg hadde 4-6 cm som aldri trakk seg sammen igjen. Magen bare sto rett ut og ble aldri flat uansett hvor mye jeg trente. Det eneste som kan fikse dette er en stor bukplastikk med sying av magemusklene, hvilket jeg fikk utført for 1.5 år siden. Er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 62acc...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå