Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Lå i senga nå på ene sida og kjente mange sånne bittesmå trommevirvel dunk på sida av magen. Greia er det at jeg kjente det så lenge, mellom 30 til 60 sekunder liksom! Kanskje det hadde vart lenger om jeg ikke flytta på meg.. vet ikke. Men er det normalt at det skal vare så lenge? Var det bare mage/tarm bevegelser jeg kjente istedet? Ikke kjent noe etterpå.. Anonymous poster hash: ecf45...75b
Mamma til 2 søte Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Vanskelig å vite. Det kan ha vært babyen eller luft.
Gjest Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 Ja det er det nok Kjente tidlig i svangerskap 1 og 2 , fra ca 17-19 uker. Herlig ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016 Tipper det var babyen, ja!!! Savner følelsen.... Anonymous poster hash: 19cc0...f82
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #6 Skrevet 13. februar 2016 Takk for svar! Jeg har ikke kjent noe mer enn det på morgenen idag.. klarer bare ikke stole på graviditeten. Er livredd for at hjertet ikke slår lenger og jeg kjenner ikke noe ligamentsmerter og sånt. Gruer meg så til ultralyd for å få dårlig beskjed. Er helt sikker på at jeg aldri kommer til å få bli mamma. Jeg har bare ikke sånn flaks her i livet, jeg er ho som alle rundt er overlykkelige for å ikke være. Skal være i uke 18 nå men jeg gransker papiret etter blod etter toalettbesøk for jeg har null tillit til denne graviditeten. Så skulle ønske jeg snart kunne kjenne spark for å få ting mer bekreftet.. Anonymous poster hash: ecf45...75b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #7 Skrevet 13. februar 2016 Jeg hadde synlig liv (jordmors dopler "hoppet") fra uke 14 (førstegangs), så det tror jeg nok. Anonymous poster hash: 74043...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå